انتشار فتوکلیپ دانشمند هسته‌ای

کلیپ «حضور شهیدفخری‌زاده در جبهه حق علیه باطل» با تصاویری از آن دوران به همراه فتوکلیپ شهید هسته‌ای، به همت فرهنگ‌سرای گلستان منتشر می‌شود.
کد خبر: ۴۲۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ - 30November 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کلیپ «حضور شهید فخری‌زاده در جبهه حق علیه باطل» با تصاویری از آن دوران به همراه فتوکلیپ شهید هسته‌ای در غم از دست دادن دانشمند سربلند و برجسته کشورمان به همت فرهنگ‌سرای گلستان منتشر می‌شود.

دراین کلیپ می‌بینیم محسن فخری‌زاده زمانی که جوانی بیش نبود با حضورش در جبهه‌های نبرد ایران علیه عراق از اسیر گرفتنش می‌گوید. در عملیات رمضان سال 1361 در حالتی غیرقابل تصور ناگهان او یک افسر عراقی را جلوی روی خود می‌بیند که با دیدن فخری‌زاده دست‌هایش را به نشانه‌ی تسلیم بالا می‌برد و فخری‌زاده او را برای نگهداری به جای امنی می‌برد و با تواضع می‌گوید: «ما او را اسیر نکردیم خدا اسارتش را معین کرد.»

بازدید این کلیپ با دسترسی به نشانی https://www.aparat.com/v/cGsII برای مخاطبان فراهم شده است.

فتوکلیپ «شهید هسته ای کشور» به پاس قدردانی از زحمات این شهید بزرگوار و سوگ از دست دادن این مرد بزرگ با سخنانی از شهید آوینی تهیه و در فضای مجازی منتشر می‌شود. «ماهمه افق‌های معنویت را در شهدا تجربه کردیم، ایثار را دیدیم که چگونه تمثل می‌یابد، عشق، امید، شجاعت را هم عزت و شوق را هم دیدیم آنچه را دیگران در مقام لفظ نشنیده‌اند ما به چشم دیدیم ما معنای جهاد اکبر و جهاد اصغر را فهمیدیم و درک کردیم با هدف و ایمان و استقامت باید این راه ادامه یابد تا دستیابی به همه‌ی اهداف عالیه اسلام.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار