جلسه کارشناسی رشته روایتگری دفاع مقدس در قم برگزار شد+ تصاویر

جلسه کارشناسی رشته روایتگری دفاع مقدس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم با حضور معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ - 30November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جلسه کارشناسی رشته روایتگری دفاع مقدس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم با حضور اساتید این رشته در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان واقع در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در این جلسه با تاکید بر اهمیت توجه به بعد علمی فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: در این راستا با تمامی رده‌های نیرو‌های مسلح و حوزه‌های علمیه و ... هماهنگ شده تا به منظور توانمند سازی علمی و گذراندن دوره در دانشگاه علمی کاربردی، نیروی مامور معرفی نمایند.

مصطفی ملایی رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم نیز عنوان کرد: ما باید در رشته روایتگری دفاع مقدس ارزش افزوده ایجاد نماییم و قطعا باید موضوع روایتگری در تمامی حوزه‌ها نهادینه شود.

همچنین مهدی امیریان معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور نیز با تقدیر از راه اندازی رشته روایتگری دفاع مقدس در دانشگاه علمی کاربردی قم برای نخستین بار در کشور خاطرنشان کرد: این اقدام، نخستین اقدام علمی در سطح فعالیت‌های دفاع مقدس بعد از جنگ است و ضرورت دارد استاندارد سازی شود.

در این جلسه، رضا رحمتی معاون منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اساتید رشته روایتگری دفاع مقدس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص راهکاری‌های ترویج علمی فرهنگ ایثار و شهادت پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها