مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:

استفاده از جوانان انقلابی مستعد و باسواد در دستورکار مجلس و دولت باشد

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: مجلس به دولت موظف کند که استفاده از جوانان انقلابی و مستعد و باسواد در برنامه‌های کاری باشد.
کد خبر: ۴۲۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ - 30November 2020

حجت الاسلام والمسلمین «محمد برزگرپور» مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، ضمن تبریک و تسلیت سالروز شهادت شهید مدرس، اظهار داشت: یکی از شاخصه های مدرس شجاعت او و بصیرت بود، او هم دشمن را و هم حاکمیت وقت آن روز را می شناخت.

وی افزود: مدرس حقیقتاً از حقوق ملت و از شرع و اسلام دفاع می کرد. انتظار ما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که انقلابی باشند، انقلابی عمل کنند و با رهنمودهای مقام ولایت و جانشین امام زمان (عج) قوانینی را بنویسند که خدمت بزرگ به اسلام،انقلاب و ملت باشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: انتظار ما از نمایندگان مجلس این است که در مقابل دشمن محکم بایستند و از دشمن هراسی نداشته باشند، توجه زیاد به کوخ نشینان کنند نه کاخ نشینان. با مطالعات بیشتر نسبت به نیازمندی های این ملت و مملکت قوانین را بگذرانند.

حجت الاسلام والمسلمین برزگرپور بیان کرد: انتظار دیگر ما این است که مجلس از مسئولین مرتبط بخواهند که انتقام خون شهید حاج قاسم و شهدای هسته ای را ازدشمن بگیرند.

وی تصریح کرد: مشکلات جوانان ما را به خوبی ببینند و برای آن طرح و برنامه هایی داشته باشند و به قانون تبدیل کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: اقشار مختلفی در این کشور وجود دارند که نیاز است به همه آنها توجه شود. شما نگاه کنید همین مجموعه زحمتکش خلبانان این مملکت، این ها را باید از نزدیک مشکلات آنها را دید، شنید و برای آنها فکری اساسی کرد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان عزیزمان در اشتغال و ازدواج مشکلات فراوانی دارند،برای این مشکلات باید برنامه‌ریزی کرد همچنین راه حل از بین رفتن این مشکلات،توجه به نسل جوان و به کارگیری جوانان انقلابی است و این نیز  باید جزو برنامه هایی باشد که مجلس به دولت موظف کند که استفاده از جوانان انقلابی و مستعد و باسواد در برنامه های کاری  باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها