بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» آماده انتشار/ «سالار عقیلی» خواننده تیتراژ است

بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» روایتگر داستان حضور حضرت مسلم ابن عقیل (ع) در شهر کوفه به عنوان سفیر امام حسین (ع) است که سالار عقیلی تیتراژ آن را آماده می‎کند.
کد خبر: ۴۲۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ - 01December 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی بار دیگر، بعد از تجربه موفق در تولید آثار فاخر در حوزه بازی‌های رایانه‌ای یکبار دیگر با یک اثر فاخر و ارزشمند تحت عنوان «بازی رایانه‌ای سفیر عشق» گوشه‌ای از توانایی خود را به عرصه دوستداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور به نمایش می‌گذارد.
 
رهبر: سالار عقیلی خواننده تیتراژ است
امیر رهبر مدیر روابط عمومی مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی درخصوص این بازی گفت: بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» سی ام آذر ماه همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار رونمایی و منتشر خواهد شد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: «سالار عقیلی» خواننده تیتراژ بازی رایانه‌ای بزرگ سفیر عشق است و قطعه‌ای متفاوتی برای این اثر ارزشمند تولید خواهد شد.
 
مدیر روابط عمومی مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج با توضیح درباره محتوای بازی افزود: شخصیت اول این بازی، مهران ایرانیست. وی از شیعیان امام علی علیه السلام است که پس از شهادت امام حسن مجتبی (ع) به یاری سومین امام شیعیان می‌شتابد.
 
رهبر خاطر نشان کرد: جوان‌های متخصص بازی‌سازی کشور در بزرگترین پروژه بازی کامپیوتری ایرانی-اسلامی، فرآیند تولید این بازی را به پایان رسانده‌اند تا مخاطبان این اثر ماندگار با هیجان تمام نشدنی آن همراه شوند.
 
«سفیر عشق» مخاطبین بازی‎های رایانه‌ای را با تاریخ اسلام آشنا می‌کند
«مهدی جعفری جوزانی» تهیه کننده بازی این بازی ضمن برشمردن خصوصیات این بازی افزود: این یک بازی اکشن با بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های روز بازی‌سازی دنیا، در تمامی حوزه‌ها اعم از مدلسازی، ریگ، انیمیشن و… تولید شده است.
 
وی گفت: سفیر عشق، تلاش دارد برای نخستین بار در یک روایت تعاملی مخاطبین گسترده بازی‌های رایانه‌ای را با فضای تاریخ اسلام از یک منظر جذاب و تأثیر گذار آشنا سازد. موتور مورد استفاده جهت توسعه این بازی رایانه‌ای Unreal Engine 4 است که یکی از قدرتمندترین ابزارهای روز دنیا و مورد استفاده بزرگترین شرکت‌های بازی‌سازی جهانی است.
 
 جعفری جوزانی در پایان عنوان کرد: کار تولید این بازی به اتمام رسیده و به زودی خبرهای متفاوتی درباره بازی فاخر دیگری خوهید شنید.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار