تشییع پیکر‌های مطهر ۲ شهید نیروی انتظامی در استان فارس

پیکرهای مطهر شهیدان سروان «بهرام مکرمی» و استوار یکم «پوریا قاسمی» از شهدای انتظامی استان فارس، تشییع شدند.
کد خبر: ۴۲۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ - 01December 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکرهای مطهر سروان شهید «بهرام مکرمی» و استوار یکم شهید «پوریا قاسمی» از شهدای انتظامی استان فارس، روز گذشته (دوشنبه) در مراسمی با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استان فارس در مجتمع «شهید فعال» شیراز، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشییع شد.

برای حفظ آرامش و امنیت مردم تا پای جان می‌ایستیم

تشییع پیکر‌های مطهر ۲ شهید نیروی انتظامی در استان فارس

سردار «رهام بخش حبیبی» در مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهیدان والامقام، اظهار داشت: این شهیدان والامقام طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر ایجاد اختلاف خانوادگی و برای حفظ امنیت و سلامت پدر و مادر متهم، به مأموریت اعزام شده که در این مسیر به فیض عظیم شهادت نائل می‌شوند.

وی افزود: با این وجود مأموران نیروی انتظامی متهم را که قصد فرار داشته است، مجروح و وی را برای ادامه درمان به مراکز درمانی انتقال می‌دهند.  

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه شهادت معامله با خداوند بزرگ است، گفت: برای حفظ آرامش و امنیت مردم تا پای جان می‌ایستیم و افتخار می‌کنیم که لباس مقدس نیروی انتظامی را پوشیده و دستورات خداوند را در جامعه اجرا می‌کنیم.

وی تأکید کرد: ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا به ما مأموریت داده است تا آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آوریم و در این مسیر همه توان خود را به کار خواهیم بست.

این مقام ارشد انتظامی گفت: نیروی انتظامی برای کسب رضای خداوند متعال و همچنین آرامش و آسایش مردم مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

نباید اجازه دهیم خون عزیزان پایمال شود

تشییع پیکر‌های مطهر ۲ شهید نیروی انتظامی در استان فارس

همچنین حجت‌الاسلام «سید محی‌الدین طاهری» تولیت آستان مقدس حرم مطهر «سید علاءالدین حسین (ع)» نیز در این مراسم، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأموران پلیس استان فارس، اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی جان شیرین خود را برای حفظ و ارتقاء امنیت مردم در طبق اخلاص می‌گذارند.

وی افزود: اگر در حین خدمت به مردم و در لباس دفاع از امنیت جامعه، مرگ به سراغ انسان بیاید، بسیار ارزشمند است و اگر چنان‌چه بالاتر از آن یعنی توفیق شهادت نصیب شود که ارزش آن چند برابر خواهد شد.

تولیت آستان مقدس حرم مطهر «سید علاءالدین حسین (ع)»، گفت: خلافکاران و کسانی که به دنبال اخلال در نظم عمومی جامعه هستند، باید احساس ناامنی کنند و در مقابل پلیس جرأت دست به اسلحه بردن نداشته باشند.

حجت‌الاسلام طاهری تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی جان خود را برای حفظ نظم و امنیت در جامعه تقدیم می‌کنند؛ ولی نباید اجازه دهیم خون این عزیزان پایمال شود.

وی با بیان اینکه در حکومت اسلامی جایی برای گردنکشی وجود ندارد، افزود: از مسئولان مربوطه تقاضا داریم به شدت با این‌گونه موارد برخورد کنند تا دیگر بار شاهد وقوع این حوادث نباشیم.

براساس این گزارش، پیکر مطهر ‌شهید «بهرام مکرمی» برای مراسم تدفین به زادگاهش شهرستان «فیروزآباد» منتقل و پیکر مطهر شهید «پوریا قاسمی» نیز در گلزار مطهر شهدای «دارالرحمه» شیراز به خاک سپرده شد.

خاطرنشان می‌شود؛ شهید «بهرام مکرمی» و استوار یکم شهید «پوریا قاسمی» از شهدای انتظامی استان فارس، روز شنبه هشتم آذر، حین اجرای ماموریت در شهرستان «کوار» به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار