مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان خبر داد؛

همکاری خادمیاران رضوی هرمزگان با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان

سرهنگ «محمد‌حسین صادقی» از همکاری و همراهی خادمیاران رضوی با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ - 01December 2020

سرهنگ «محمد‌حسین صادقی» مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، اظهار داشت: باتوجه به اینکه پنجمین جشنواره فانوس در خراسان رضوی در سال 1400 برگزار می شود، جلسه ای را با جمعی از فعالین فرهنگی آستان قدس رضوی در هرمزگان در محل دفتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان برگزار کردیم.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد اعضای علاقمند و فعال آستان قدس رضوی هرمزگان که داوطلب خدمت و همکاری در عرصه خدمت به دفاع مقدس هستند، با این اداره کل همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: عرصه خدمت به دفاع مقدس و شهدا در زمینه های مختلف ادبیات،دانشنامه دفاع مقدس، فرهنگی،هنری،سینمایی و فیلمسازی و... است.

همچنین در این جلسه مقرر شد فعالین فرهنگی علاقمند به همکاری، آمادگی خود را اعلام کنند و همچنین اتاق فکری در مجموعه این اداره کل به همین منظور تشکیل و از وجود تک تک علاقمندان در عرصه خادمیاری به دفاع مقدس و شهدا نیز استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار