حجت‌الاسلام قمی مطرح کرد؛

به ‎دنبال هم‌افزایی دستگاه‌ها برای کمک به آسیب دیدگان کرونا هستیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به موج جدید حضور جوانان و نیروهای مکتبی در کمک به آسیب دیدگان از جریان شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: به ‎دنبال هم‌افزایی هرچه بیشتر دستگاه‌ها برای کمک به آسیب دیدگان کرونا هستیم.
کد خبر: ۴۲۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ - 01December 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست ستادهای عملیاتی مردمی «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» ویژه تسهیل‌گری برای گروه‌‌های جهادی در دوران کرونا اظهار داشت: لازم است دستگاه‌ها در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی کمک به جریان جوانان مکتبی و مردم صالح داشته باشند که در شرایط سخت کرونا به میدان مواسات آمده‌اند، تسهیل‌گری داشته باشند.

وی به موج جدید حضور جوانان و نیروهای مکتبی در کمک به مردم در قالب پویش‌های مومنانه اشاره کرد و افزود: زمینه‌ها و گام‌هایی در سراسر کشور در پی فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا شروع شده که شاید ما به‌عنوان مسوولین شاید بتوانیم نقش رفع موانع را برای این جریان داشته باشیم. سازمان اوقاف از محل منابع وقفی منابعی را به واسطه همین نمایندگان مردمی بین گروه‌های نیازمند از جنس عملیات مواسات کمک می‌کند؛ البته چنین کمک‌هایی به‌معنی تنگ کردن و محدود کردن فعالیت مردمی و به‌تعبیری جریان حقیقی مواسات را مانع نمی‌کند بلکه درپی تقویت و تسهیل و رفع مانع برای این جریان هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به تحسین رهبر معظم انقلاب اسلامی از خدمات گروه‌های جهادی در دوران کرونا اشاره کرد و تصریح کرد: برخی از نمونه‌های فعالیت‌های جهاد گروه‌های خودجوش و مردمی خدمت‌رسانی در دوران شیوع کرونا در سراسر کشور مورد تحسین رهبری قرار گفت که فکر می‌کنیم بتوانیم حرکت‌های جدید برکت‌های مضاعفی به‌همراه داشته باشد.

قمی در پایان به لزوم هم‌افزایی در فعالیت‌های خودجوش و مردمی اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این دوران در سراسر کشور بر محور به میدان آمدن برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا بیشترین تسهیل‌ و پشتیبانی از مردم را داشته باشیم چراکه کمک به مردم حقیقت و ماهیت و هدف انقلاب اسلامی است؛ ما برای خدمت به مردم با تمام مجموعه‌های نظام هم عهد هستیم و مردمی‌ها و مجموعه‌های مردمی نیز باید به میدان آیند تا بتوانیم بیشترین و موثرگذارترین حرکت‌ها را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار