فرمانده سپاه کربلا:

ترور دانشمندان هسته‌ای برنامه پیاده نظام دشمن در داخل کشور است

سردار «سیاوش مسلمی» گفت: پیاده نظام دشمن در داخل کشور در حوزه‌های مختلف در حال اجرای برنامه هستند که یکی از آنها ترور دانشمندان است و از هر طریقی در حال ضربه زدن هستند.
کد خبر: ۴۲۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ - 02December 2020

ترور دانشمندان هسته‌ای برنامه پیاده نظام دشمن در داخل کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا با حضور در منزل شهید «عبدالحمید هدایتی» در سواکوه شمالی، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار مسلمی در این دیدار خانواده شهدا را سرمایه‌های اصلی نظام دانست و گفت: به برکت این سرمایه‌ها خدای متعال عنایت خاصی به ایران دارد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا، نیاز و ضرورت جامعه است، افزود: ویژگی‌ها‌ی زیادی در حوزه تربیتی خانواده شهدا وجود دارد که باعث شده افرادی تحویل جامعه شوند که با نثار خون خود  مایه سرافرازی و عزت ایران اسلامی شوند.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا می‌درخشد، اضافه کرد: عزت و اقتدار ایران هر روز در حال افزایش است و یاوه‌گویانی که در بیرون مرز‌ها هستند چشم دیدن این عزت و اقتدار را ندارند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: پیاده نظام دشمن در داخل کشور در حوزه‌های مختلف در حال اجرای برنامه هستند که یکی از آنها ترور دانشمندان است و از هر طریقی در حال ضربه زدن هستند.

سردار مسلمی در پایان سخنان خود تصریح کرد: تا زمانی که انقلاب به ما نیاز داشته باشد در صحنه هستیم و در تلاشیم تا با ظرفیت بسیج بخشی آلام و مشکلات مردم را کاهش دهیم.

گفتنی است؛ منزل شهید «عبدالحمید هدایتی» در ایام کرونا، کارگاه دوخت ماسک بهداشتی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار