سردار فضلی:

رسانه‌های غرب از پوشش خبری حماسه راهیان نور وحشت دارند

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور، حضور پرشور مردم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را باعث تعجب جهانیان دانست و گفت: باید حضور عاشقانه و پرشور مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را به تصویر کشید.
کد خبر: ۴۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰ - 10March 2015

رسانه‌های غرب از پوشش خبری حماسه راهیان نور وحشت دارند

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور در نشست قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در آبادان گفت: حضور پرشور مردمی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس باعث تعجب جهانیان شده است و رسانههای غربی از پوشش این عملیات بزرگ فرهنگی کشورمان وحشت دارند.

 وی با اشاره به اهمیت و جایگاه روز ملی راهیان نور از مردم و مسئولان خواست از هیچ کمکی برای بهتر برگزار کردن برنامههای این روز ارزشمند دریغ نکنند.

سردار فضلی به تصویر کشیدن حضور عاشقانه و پرشور مردمی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را اتفاقی برجسته دانست که جهانیان با توجه به قدرت رسانه ملی مبهوت آن شده اند.

وی افزود: سالانه پنج میلیون نفر در سفرهای راهیان نور شرکت میکنند که پیشبینی میشود این آمار در سال آینده افزایش بیشتری داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان که به عنوان جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای جنوب خوزستان در این نشست حضور داشت از آمادگی کامل برنامهسازان رسانه ملی برای تولید و پخش برنامههای ویژه راهیان نور خبر داد و گفت : آمادگی داریم علاوه بر تولید ویژه برنامه از محل یادمان شهدای شلمچه و یادمان شهدای والفجر ۸ با شبکه های سراسری ارتباط زنده برقرار کنیم.

در پایان این همایش دستاندرکاران حوزههای مختلف برگزاری اردوهای سرزمین های نور از سراسر کشور به پیشنهاد و طرح مباحث تخصصی در این زمینه پرداختند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها