با حضور مسئولان سپاه و ارتش؛

خانواده معظم شهید «فخری زاده» در قم تجلیل شدند

خانواده معظم شهید والامقام «محسن فخری زاده» در نشستی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان تجلیل شدند.
کد خبر: ۴۲۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ - 02December 2020

خانواده معظم شهید «فخری زاده» در قم تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین تجلیل از خانواده معظم دانشمند شهید هسته‌ای و دفاعی کشور، شهید بزرگوار «محسن فخری زاده» در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در این نشست طی سخنانی، با استناد به آیاتی از قرآن کریم، افتخار شهادت را فخری بزرگ برای مردان خدا برشمرد و بر رهروی راه شهدا و انتقام از آمران و عاملان و طراحان ترور شهید فخری زاده تاکید کرد.

امیر سرتیپ دوم ستاد «علی اسدی» ارشد نظامی ارتش در استان قم و فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) نیز وجود چنین دانشمندانی همچون شهید فخری زاده را مایه مباهات میهن اسلامی و بخصوص نیرو‌های مسلح عنوان کرد و بر اهمیت و تدام راه علمی این شهید عزیز و دیگر دانشمندان شهید هسته‌ای و دفاعی تاکید نمود.

در این آیین که «امیر جعفری» فرمانده ناحیه بسیج شهرستان قم نیز حضور داشت، برادر و فرزندان شهید فخری زاده خاطراتی از زندگی علمی و حماسی آن شهید عزیز را بازگو کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار