حجت‌الاسلام «ابوترابی‌فرد»:

خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا در کارنامه حجت‌الاسلام «شهیدی» می‌درخشد

امام جمعه موقت تهران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرماید که در کارنامه مرحوم حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی آن‌چه می‌درخشد، خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است که موجب علو درجات معنوی برای ایشان خواهد بود.
کد خبر: ۴۲۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ - 02December 2020

خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا در کارنامه حجت‌الاسلام «شهیدی» می‌درخشدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدحسن ابوترابی‌فرد» امام جمعه موقت تهران، امروز (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت رحلت حجت‌الاسلام «محمدعلی شهیدی محلاتی» نماینده فقید ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران، اظهار داشت: یاد شهدای اقتدارآفرین به‌ویژه شهید دکتر «فخری‌زاده» و خدمات یکی از خادمین ارجمند نظام مرحوم حجت‌الاسلام «شهیدی» را گرامی می‌داریم.

وی افزود: خوف از عذاب الهی با ارزش و انسان مومن نگران عذاب الهی است. دل‌های مومن در تراز با یاد خدا به لرزه در می‌آید. هنگامی که ایات الهی را می‌شنود بر درجات و مراتب معرفتش به خدای سبحان افزوده می‌شود. عالم بزرگوار «ملا محمد تقی نراقی» می‌گوید که هرگاه آیه‌ای از ایات قران را تلاوت کردم، دریچه‌های تازه‌ای از معرفت برایم گشوده شد که قبلا نداشتم.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد گفت: انسان مومن همیشه در حال توکل به خداست و تکیه‌گاه کلیدی عالم هستی را از یاد نمی‌برد. اتکال به خدا یکی از مصادیق با ارزش اطاعت از اوامر خداست.

وی با بیان این‌که بنیاد شهید دستاورد تربیت انسان‌هایی است که هر روز از حضورشان در دفاع مقدس می‌گذشت و بر مراتب ایمان‌شان افزوده می‌شد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرماید که در کارنامه مرحوم حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی آن‌چه می‌درخشد، خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است که موجب علو درجات معنوی برای ایشان خواهد بود. افتخار این خدمت را باید به خانواده شهید و ایثارگران تبریک گفت.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: انسانی که مفتخر به حضور در بنیاد شهید است، باید نگران باشد تا مبادا آن‌طور که شایسته است به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمت‌رسانی نشود. این دغدغه همیشه باید وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها