معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

انتشار فراخوان آثار به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی»

«صمد علی‌بیگلو» از انتشار فراخوان آثار به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در آذربایجان‌شرقی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶ - 03December 2020
«صمد علی‌بیگلو» معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس و به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، فراخوان آثار در استان منتشر می‌شود.
 
وی ادامه داد: هدف از این فراخوان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه شهادت طلبی در بین جوانان و نوجوانان جامعه امروزی و همچنین شرکت فعال هنرمندان عزیز در حوزه ایثار و شهادت است.
 
بیگلو تصریح کرد: کلیپ، پوستر، اینفوگرافی، پادکست، خوانندگی، موشن‌گرافیک، فیلم کوتاه، پویانمایی و کتاب از محورهای این فراخوان می‌باشد.
 
معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار استان در پایان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا دهم دی‌ماه سال‌جاری می‌باشد، تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به وب سایت digidefa.com و یا به شماره 09354172626 در شبکه‌های مجازی ارسال نمایند که به سه اثر برتر هر محور فراخوان نیز جوایز نفیسی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
 
انتشار فراخوان آثار به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی»

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها