امام جمعه مراغه؛

باید در صیانت از نیروی نخبه کشور تلاش شود

حجت‌الاسلام «پورمحمدی» گفت: با وجود اینکه خون شهید «فخری‌زاده» موجب پرورش صدها افراد چون ایشان خواهد شد، باید در صیانت از نیروی نخبه کشور تلاش شود.
کد خبر: ۴۲۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ - 03December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدتقی پورمحمدی» عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان مراغه در آیین بزرگداشت شهید «محسن فخری‌زاده» در مسجد جامع مراغه، اظهار داشت: شخصیت‌های بزرگ و علمی کشورمان در طول بیش از چهار دهه اخیر توسط منافقان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به شهادت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: شهدای محراب و شهدای بزرگی چون بهشتی، مطهری و هزاران نفر از شخصیت‌ها و آحاد ملت ایران اسلامی در قالب توطئه های دشمنان برای از میان برداشتن افراد تاثیرگذار و سرمایه‌های بزرگ انسانی، ترور شده و به شهادت رسیده‌اند.

پورمحمدی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز به برکت هدایت‌های امام راحل ایثارگری‌های ملت شهیدپرور ایران اسلامی با وجود از دست دادن سرمایه های مادی و انسانی، به پیروزی رسیده و از بحران‌های مختلف عبور کرده ایم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: در سال‌های اخیر نیز شخصیت‌های کلیدی و دانشمندان نقش آفرین در صنایع هسته ای همچون شهریاری، علی محمدی و رضایی نژاد و در یک سال اخیر فرمانده بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی، برای ضربه زدن به نظام اسلامی توسط نظام استکباری به شهادت رسیدند.

امام جمعه مراغه افزود: هم اکنون نیز توطئه های دشمنان ادامه داشته که نمونه بارز آن ترور و شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان در روزهای گذشته است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن ضربه زدن در زمان مناسب به کشورمان است، اضافه کرد: با وجود اینکه خون شهید فخری‌زاده موجب پرورش صدها افراد چون ایشان خواهد شد، باید در صیانت از نیروی نخبه کشور تلاش شود.

حجت‌الاسلام پورمحمدی در پایان خاطرنشان ساخت: اکنون نیز با هدایت‌های رهبری به عنوان فرمانده معظم کل قوا، دشمنان و صهیونیست‌ها بدانند که با وجود این ترور کوردلانه که با چراغ سبز آمریکا بوده است، ملت بزرگ ایران با تبعیت از ولایت، انقلاب و استقلال خود را بیش از پیش به جهانیان ثابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار