وصیتنامه شهید احمد پیرزادی:

سنگر همیشگی خود یعنی مسجد را خالی نگذارید

در وصیت‌نامه شهید احمد پیرزادی آمده است: پیام من به برادران هسته مقاومت این است که هرگز سنگر همیشگی خود یعنی مسجد را خالی نگذارید.
کد خبر: ۴۲۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ - 03December 2020

سنگر همیشگی خود یعنی مسجد را خالی نگذارید

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، باید چیزی در دل و جان انسان نهادینه شده باشد تا او بتواند خود را به مقامی فراتر از دیگران برساند. باید شوری آمیخته با شعور در وجودش به ودیعه نهاده شده باشد تا انسان بتواند از زرق و برق‌های زندگی دنیوی چشم پوشی کرده و خود را از منجلاب نفسانیات رها کند و با  فتح کردن قله سعادت به جهانی برتر و بالاتر برساند.

کسی که در اعماق هستی خویش آن گوهر یگانه را یافته باشد برای رسیدن تا بی‌نهایت آسمان‌ها هیچ قدمی را سخت نخواهد انگاشت و گذشتن از پیچ و خم‌های جاده زندگی تا رسیدن به صراط مستقیم بندگی برایش سخت نخواهد بود و حالا ماییم  که باید در پی علم و معرفتی ارزشمند مکتب نشین درس آزادگی شان باشیم و با مرور وصیت‌نامه‌های‌شان رسم عاشقی را از آنها بیاموزیم. بدین منظور وصیت‌نامه شهید «احمد پیرزادی» از نگاهتان می‌گذرد.

متن کامل وصیت‌نامه شهید «احمد پیرزادی»

خدا به آنان که از جان و مال خود دریغ ندارند بهشت و سعادت جاودان می‎دهد همانان که در راه خدا مبارزه می‎کنند و می‎کشند و کشته می‎شوند. این وعده درستی است که در تورات و انجیل و قرآن به مردم فداکار داده شده است و چه کسی از خدا به عهد خویش وفادارتر است.

با سلام و درود بیکران به رهبر کبیر انقلاب، خمینی بت‌شکن. از پدر پیر و مادر پیرم خواهشمندم که مرا در این طول عمری که کردم حلال کرده باشید و باری پدر و مادر عزیز! شما باید افتخار کنید که همچنین فرزندی پروریده‌اید و تا این سن رسیده و در راه خدا کشته شده است.

پدر! از مرگ من شما هیچ ناراحت نباشید که خدا با صابرین است و بعد از من برادرانم را به دانشگاه همیشگی یعنی جبهه جنگ چه در ایران یا در خارج فرق نمی‎کند به یاری اسلام روانه سازید. من از برادران هم‌سن خودم تقاضا می‎کنم که جبهه‌ها را خالی نگذراند.

ای اقوام عزیز! من از شما می‌خواهم که با ایثار و فداکاری خودتان در راه انقلاب اسلامی خود و با حضور پیدا کردن خود در جبهه، انتقام خون ما را از کفار بگیرید.

پیام من به برادران هسته مقاومت این است که هرگز سنگر همیشگی خود یعنی مسجد را خالی نگذارید. این شما هستید که بعد از ما مشت محکمی به دهان آمریکای جهانخوار می‎زنید و پوزه دشمن را بر زمین می‎مالید.

باری، شما باید تا جایی‌که خون در رگ‌هایتان جاری است انقلاب اسلامی را به کشورهای سراسر جهان صادر نمایید و باری، امت شهیدپرور! شما همیشه به یاد امام باشید امام را دعا کنید. رو به سوی جبهه‌ها کنید و در شب‎ها و روزها بعد از نماز دعا کنید که کفر در سراسر جهان نابود و اسلام سرافراز گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها