دفع حمله تروریست‌ها به صلاح‌الدین/ دستگیری یک سرکرده داعشی در«بیجی»

دفع حمله تروریست‌های داعشی به تپه‌های «حمرین» در شرق استان صلاح‌الدین از سوی حشدالشعبی و دستگیری یک سرکرده داعشی در شهر «بیجی» در این استان از مهمترین اخبار امنیتی عراق است.
کد خبر: ۴۲۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ - 05December 2020

دفع حمله تروریست‌ها به صلاح‌الدین/ دستگیری یک سرکرده داعشی در«بیجی»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از بغداد الیوم، اداره اطلاع‌رسانی حشدالشعبی از دفع حمله بقایای گروه تروریستی داعش به شرق صلاح‌الدین خبر داد و اظهار داشت: نیرو‌های تیپ ۸۸ حشدالشعبی حمله داعش به نیرو‌های این تیپ در تپه‌های «حمرین» در شرق استان صلاح الدین را دفع کردند.

دفع حمله تروریست‌های داعشی به تپه‌های «حمرین» در شرق استان صلاح‌الدین از سوی حشدالشعبی و دستگیری یک سرکرده داعشی در شهر «بیجی» در این استان از مهم‌ترین اخبار امنیتی عراق است.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان صلاح‌الدین از هلاکت یک داعشی و زخمی شدن دو نظامی عراقی در دو منطقه در حدفاصل استان‌های دیالی و صلاح‌الدین خبر داد و اعلام کرد: نیروهای تکاور ارتش عراق موفق به هلاکت یک داعشی در کمینی موفق در منطقه «مطیبیجه» حدفاصل دیالی و صلاح الدین شدند.

این منبع تصریح کرد: همچنین در حادثه دیگری دو نظامی عراق از تکاوران ارتش عراق در جریان حمله داعش به یک پست بازرسی در روستای «المیته» در حدفاصل استانهای دیالی و صلاح‌الدین زخمی شدند.

منبع مذکور به فرار داعشی‌ها و تقویت پست‌های امنیتی در این منطقه اشاره کرد.

گفتنی است که مناطق حدفاصل دیالی و صلاح‌الدین به علت خلاء امنیتی و کمبود نظامیان هرازگاهی در معرض حملات داعش قرار می‌گیرد.

همچنین یک منبع امنیتی عراقی از تیراندازی تک تیراندازان به منطقه «العزیلیه» از توابع «الطارمیه» در شمال بغداد که بر اثر آن سه نظامی زخمی شدند، خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای از کشف مقادیری سلاح و مهمات در ناحیه «العظیم» در دیالی از جمله سلاح «آرپی جی» و مهمات و خنثی‌سازی آ‌ن‌ها از سوی یگان‌های خنثی کننده بمب خبر داد.

همچنین یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات الانبار از کشف مقادیری سلاح در شمال شهر «الرمادی» خبر داد و اعلام کرد: نیروهای امنیتی در جریان عملیات جستجو و بازرسی از مناطق شمالی شهر الرمادی موفق به کشف سلاح‌های برجا مانده از داعش در این مناطق شدند.

این منبع خاطرنشان کرد: به‌دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر وجود سلاح تروریست‌های داعشی در این مناطق، نیروهای امنیتی وارد عمل شدند؛ این اقدامات در راستای طرح نیروهای امنیتی برای پاکسازی مناطق استان الانبار از سلاح‌های برجا مانده از تکفیری‌هاست.

منابع وابسته به حشدالشعبی عراق اعلام کردند: نیروهای تیپ ۲۱ حشدالشعبی موفق به بازداشت یکی از سرکرده‌های داعشی در شهر «بیجی» در استان صلاح الدین عراق شدند.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار