معاون فرهنگی و هنری سپاه کربلای مازندران عنوان کرد؛

ارسال ۶۰ اثر هنری به جشنواره‌های رادیویی و لیگ سرود بسیج مازندران

احسان آهنگر از ارسال ۶۰ اثر هنری به جشنواره‌های رادیویی و لیگ سرود بسیج مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ - 05December 2020

ارسال ۶۰ اثر هنری به جشنواره‌های رادیویی و لیگ سرود بسیج مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احسان آهنگر» معاون فرهنگی و هنری سپاه کربلای مازندران امروز در آئین اختتامیه جشنواره رادیویی بسیج و لیگ سرود مازندران اظهار داشت: برای اولین بار با مشارکت صدا و سیمای استان مازندران این جشنواره را در سطح استان برگزار کردیم.

وی افزود: برگزاری لیگ سرود بسیج که با موضوع «جهش تولید» و «یوم الله ۱۳ آبان» با حضور گروه‌های سرود برادر و خواهر برگزار شد از ابتدای آبان تا پایان هفته بسیج ادامه یافت.

این مسئول، ایجاد انگیزه و رقابت و کشف استعداد‌های هنری، ارتباط گرفتن با گروه‌های مستعد رادیویی و سرود جهت ارتقاء فرهنگی آنان، جهت‌دهی به ذوق و خلاقیت هنری بسیجیان در انتقال فرهنگ و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و ارائه و معرفی الگو‌های برتر فرهنگی و هنری و سازماندهی آنان جهت ساخت آثار هنری بدیع  و اثربخش و غنابخشی به فضا‌های هنری بسیجیان و آماده سازی گروه‌های سرود جهت اجرای برنامه‌های ارزشی و پرمحتوا را از اهداف جشنواره برشمرد.

آهنگر افزود: در اولین جشنواره رادیویی بسیج شاهد حضور ۳۵ گروه بودیم و از این تعداد ۱۶ گروه برای داوری انتخاب آثار راه یافتند و در نهایت ۳ گروه به عنوان گروه‌های برتر جشنواره و یک گروه شایسته تقدیر در این جشنواره انتخاب شدند.

وی همچنین افزود: در لیگ گروه سرود بسیج استان نیز شاهد مشارکت ۲۵ گروه بودیم و از بین آثار ارسال شده ۱۵ اثر به مرحله نهایی راه یافتند و پس ارزیابی داوران ۳ گروه به عنوان گروه برتر و ۲ گروه شایسته تقدیر شدند.

این مسئول از حضور پرشکوه هنرمندان در این اتفاق فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: در شرایط خاص و محدودیت‌ها دست رو دست نگذاشتیم و با رعایت همه پروتکل‌ها این اقدام مهم فرهنگی اهنری را رقم زدیم؛ هر چند این محدودیت‌ها باعث شده در کمیت دچار ریزش باشیم، اما حدود ۶۰ اثر در این دو رویداد مهم فرهنگی هنری داشتیم.

آهنگر در پایان گفت: تمام سعی ما بر این است در جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اعتلای هنر انقلابی در سطح استان با کمک همه متولیان فرهنگ گام بزرگ و اثر گذار برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار