وصیت نامه شهید «محمد بختیاری»؛

رمز رستگاری شما در اطاعت از ولايت فقيه است

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «محمد بختیاری» آمده است: پس بدانيد كه رمز رستگاری شما در اطاعت از ولايت فقيه است و بدانيد كه هرگاه از خط امام خارج شويد هلاك خواهيد شد.
کد خبر: ۴۳۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳ - 07December 2020

رمز رستگاری شما در اطاعت از ولايت فقيه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، «محمد بختیاری» در تاریخ 20 آذر 1344 در شهریار روستای عباس آباد کرشته دیده به جهان گشود و در 15 آبان 1362 در پنجوین عراق به شهادت رسید و در گلزار شهدای عباس کرشته به خاک سپرده شد.

وصیت نامه شهید:

ان الله اشتری من المؤمنين انفسهم و اموالهم بان لهم جنه.

بدرستی كه خداوند از مؤمنين جان ها و مال های آنان را می خرد و در ازای بهشت. (قرآن كريم)

پس ای مؤمنين آيا مشتری و خريداری بهتر از خدا هم سراغ داريد و آيا بهايی با ارزش تر و گران تر از بهشت سراغ داريد پس چرا بعضی تان جان و مال خود را به غير خدا می‌فروشيد و خود را با مطامع بی‌ارزش پوچ دنيوی مشغول می‌سازيد بيدار شويد و اين جان و مالی كه خدا به شما داده را در طبق اخلاص قرار داده و تسليم و تقديم حق تعالی نماييد تا از رستگاران و سعادتمندان دنيا و آخرت باشيد.

بنده محمد بختياری فرزند رشيد عضو گردان سلمان از لشکر محمد رسول الله بر طبق وظيفه شرعی كه دارم چند وصيتی را بعد از مقدمه ای كه عرض شد می نويسم.

پدر و مادر زحمتكش و با ايمانم مژده باد بر شما كه امانتی را كه خدا به شما داده بود توانستيد خوب تربيت کنید. و بفرمان امام امت و برای حفظ اسلام به جبهه نبرد حق عليه باطل شتافته و در آخرين لياقت و سعادت را پيدا نمود كه در اين راه كه ادامه راه خونين امام حسين (ع) است شهيد شد و به امام حسين (ع) و ديگر يارانش و ديگر شهيدان راه عدالت پيوسته و به كمال انسانيت رسيد.

پس به شكرانه اين پيروزی و موفقيت در دانشگاه جبهه و گرفتن درجه شهادت نماز به جا آورده و امام امت و رزمندگان اسلام را دعا كنيد و به جای گريه و زاری قرآن، دعا، فاتحه، صلوات برای شادی روحم بخوانيد و در ادامه راهم بكوشيد و هيچ وقت نگوييد فرزندم را ازدست داده‌ام بلكه بدانيد كه انسان با شهادت نه تنها از دست نمی رود بلكه دوباره زنده شده و خداوند عاشقش شده و به كمال انسانيت می رسد و تلف كسی می شود كه در راه كفر و فساد جان خود را از دست داده است‌.

و مطمئن باشيد كه بالاخره دير يا زود در آخرت همديگر را ملاقات خواهيم كرد و اگر خداوند شهادتم را قبول كرده باشد با هم برای ابد در بهشت الهی زندگی خواهيم كرد. پس در شهادت من صبر و استقامت را همچون حضرت زينب پيشه خود سازيد و برادران و خواهرانم را آن چنان تربيت كنيد كه ادامه دهنده راه خونينم باشند و در ضمن اگر در مدت 18 سالی كه در كنار شما بودم به شما بدی و يا اذيتی كردم مرا حلال نماييد.

‌برادران و خواهران مهربانم يك خواهش هم از شما دارم و آن اين كه شما را به خدا از اسلام و روحانيت جدا نشويد و پيرو واقعی و راستين ولايت فقيه باشيد و دشمن باشيد با دشمن ولايت فقيه، دوست باشيد با دوستان و پيروان ولايت فقيه زيرا كه شما در زيارت عاشورا خطاب به امام و آقای خود می گوييد: «يا ابا عبدالله انی سلم لمن سالمكم و حرب لم حاربكم» حسين جان با دوستان تو دوست و با دشمنان تو دشمن هستيم. پس بدانيد كه رمز رستگاری شما در اطاعت از ولايت فقيه است و بدانيد كه هرگاه از خط امام خارج شويد هلاک خواهيد شد. خوب درس بخوانيد تا خوب بتوانيد به انقلاب خدمت كنيد. آرزو دارم در آينده فردی مفيد و ثمر دهنده برای اسلام و جامعه اسلامی خود باشيد و با اعمال نيک خود مانند نماز اجرای فرامين و احكام شرعی شركت در نماز جمعه و راهپيمايی‌ها.

‌و اما سخنی هم با دوستان عزيزم دارم: ای عزيزان از شما می خواهم كه قدر اسلام و امام و اين انقلاب حسينی را بدانيد و اين اسلامی را كه با رنج و زحمات فراوان پيامبر و مظلوميت‌ها و جنگ های علی (ع) و با شهادت ها و ايثار حسين‌ها و مجاهدت و زندان كشيدن و مسموميت‌های ساير معصومين (ع) و مبارزات و تبعيدها و فرزند دادن خمينی‌ها و صبر استقامت امت حزب الله سالم بدست ما رسيده است حفظ و حراست نماييد و بدانيد كه هر گونه تفرقه و سستی و بی‌تفاوتی شما در مسائل بی حرمتی كردن و زير پا نهادن اين خون های به ناحق ريخته شده در راه الله است پس هر چه در توان داريد و هر چه در دنيا داريد و هر چه عمر داريد صرف خدمت به اسلام و انقلاب كنيد و حسين گونه بينديشيد حسين گونه زندگی كنيد و حسين گونه بميريد تا مصداق آيه شريفه (فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی) شويد.

بسيج را با شركت مداوم خود فعال و تقويت كنيد و انجمن اسلامی بدانيد و به تبليغات اسلامی و ايجاد برنامه های فرهنگی و ارشادی و تشكيل كلاس‌های ايدئولوژی و غيره و برنامه‌های دعای كميل، توسل و ندبه و شركت در نماز جمعه و زيارت عاشورا و ادعيه ديگر و با تبليغ و شركت در جبهه‌های نبرد حق عليه باطل به اين انقلاب مقدس خدمت و رضای خداوند و خشنودی امام زمان را به وجود آوريد و نوجوانان را نيز به زير پروبال خود گرفته و با آنان فعاليت كنيد و به ارشاد جوان‌های منحرف بپردازيد و آن قدر اين كار را با جديت انجام دهيد تا ديگر جوان منحرف و فاسد و مسئله فسادی در محل باقی نماند در آخر از تمام برادرانی كه از من ناراحتی و يا بدی ديده اند طلب حلاليت می نمايم و برای همگی پيروزی و موفقيت در كارهای مشروعه را آرزومندم به اميد آزادی قدس از چنگال صهيونيسم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار