بازنشر گفت‌وگوی سردار زارعی با دفاع‌پرس؛

زیرساخت‌های سایبری کشور تقویت می‌شود

سردار علی‌اصغر زارعی گفت: پیگیری تقویت زیرساخت‌های سایبری کشور در دستور کار سازمان پدافند غیر عامل قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۳۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ - 07December 2020

زیرساخت‌های سایبری کشور تقویت می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی‌اصغر زارعی» جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی شب گذشته (یکشنبه) دار فانی را وداع گفت.

زنده‌یاد زارعی مسئولیت‌هایی چون فرماندهی ستاد جنگ الکترونیک سپاه پاسداران و جانشینی سازمان پدافند غیرعامل را نیز در کارنامه خود داشت.

با توجه به این موضوع و به‌منظور گرامیداشت یاد سردار زارعی، یکی از گفت‌وگوهای وی با خبرگزاری دفاع مقدس در زمان تصدی جانشینی سازمان پدافند غیرعامل، بازنشر شده است که در ادامه می‌خوانید.

زیرساخت‌های سایبری کشور تقویت می‌شود

سردار «علی‌اصغر زارعی» جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص فضای سایبر اظهار داشت: مهمترین اقدام در خصوص تأمین امنیت کاربران در فضای سایبر، گسترش موضوع پدافند غیرعامل است.

وی افزود: در این راستا موضوع آموزش را دستور کار قرار داده‌ایم؛ به گونه‌ای که دوره‌های تحصیلاتی ارشد و دکترای مرتبط با این موضوع نیز برگزار شده و این دوره‌ها فارغ‌التحصیلانی داشته است.

جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل تأکید کرد: سازمان پدافند غیرعامل به دنبال توانمندسازی زیرساخت‌های کشور در حوزه سایبر است؛ زیرا فناوری هر روز در حال تغییر و پیشرفت است و نمی‌توان طرح ثابتی را برای مقابله با خطرات اجرا کرد.

سردار زارعی خاطرنشان کرد: به همان اندازه که فناوری پیشرفت می‌کند و فرصت‌های متعددی را برای ما ایجاد می‌کند، در ذات خود آسیب‌پذیری‌هایی را نیز به وجود می‌آورد که از همان نقطه می‌تواند آسیب‌هایی را به زیرساخت‌های ما وارد کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار