داور مسابقات سراسری قرآن باشید و جایزه بگیرید

در کنار مسابقات سراسری قرآن کریم برترین قاری رقابت‌ها از نگاه مردم هم انتخاب می‌شود.
کد خبر: ۴۳۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ - 07December 2020

داور مسابقات سراسری قرآن باشید و جایزه بگیریدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از شنبه 15 آذرماه کار خود را آغاز کرد.

انتخاب قاری مردمی

این رقابت‌ها امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و انتخاب قاری مردمی هم از دیگر آیتم‌های اضافه شده به مسابقات امسال است به این صورت که عموم مردم داور مسابقات باشند و برترین قاری را انتخاب کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا 25 آذرماه سال‌جاری از طریق مراجعه و عضویت در کانال اطلاع‌رسانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری  قرآن کریم در پیام رسان ایتا به نشانی mosabeghatequran@ و همچنین پایگاه اطلاع رسانی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی quraniran.ir و صفحه این مرکز در اینستاگرام به نشانی oghaf.qurani@ پس از مشاهده و استماع تلاوت قاریان این دوره از مسابقات، بر اساس شماره در نظر گرفته شده برای هر قاری بهترین قرائت از نگاه خود انتخاب نمایید و پس از ارسال به سامانه پیامکی 10000114000 یکی برندگان این نظرسنجی باشید.

هدیه 5میلیونی به قاری مردمی

به 24 نفر از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی هدایای نفیسی اهدا می‌شود. همچنین 30 آذرماه همزمان با روز میلاد حضرت زینب (س) به بهترین قاری از نگاه مردمی، هدیه پنج میلون تومانی به همراه تندیس و لوح تقدیر اعطاء می‌شود.

برگزاری مسابقه روزانه پیامکی

برگزاری مسابقه پیامکی هم از دیگر آیتم‌های مسابقات امسال است که طی آن هرشب یک سؤال در خلال برنامه تلویزیونی مسابقات مطرح و علاقه‌مندان می‌توانند گزینه صحیح را به سامانه  300007111  ارسال کنند. هر شب به 14 نفر هدایایی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار