بلندگوی سلامت استان مرکزی توسط بسیج مداحان تشکیل شد

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی از راه اندازی بلندگوی سلامت استان مرکزی توسط بسیج مداحان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ - 09December 2020

بلندگوی سلامت استان مرکزی توسط بسیج مداحان تشکیل شد

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، «ابوالفضل ربیعی» مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: هیئت های مذهبی و مداحان یکی از سرمایه های بزرگ جامعه هستند که به برکت انقلاب اسلامی امروز در جایگاه خوبی قرار دارند و امروز یکی از مهمترین وظایف و رسالت های جامعه مداح در کشور استفاده از ظرفیت های هیئت های مذهبی و حفظ و حراست از جایگاه مداحی در کشور است.

وی افزود: دشمنان از اهمیت و جایگاه مداحی و هیئت های مذهبی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی آگاهی پیدا کردند و لذا در طی این سال ها به دنبال ضربه زدن به آن هستند و این هجمه ها در ایام کرونایی افزایش پیدا کرد اما خوشبختانه این توطئه ها همواره با هوشیاری و هوشمندی مداحان و البته نقش اساسی مردم خنثی شده است.

بسیج مداحان در طول سال های فعالیت خود همواره گوش به فرمان بیانات و منویات مقام معظم رهبری بوده و عملیاتی کردن مطالبات ایشان را برای خود یک رسالت مهم می داند.

ربیعی اظهار کرد: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری برای ورود بسیجیان به شکل جدی تر برای کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت و تهیه طرح جامع جهادی سلامت شهید سلیمانی، بسیج مداحان نیز همچون گذشته برای مقابله جدی با بیماری کرونا نقش آفرینی می کند.

وی با اشاره به نقش آفرینی های بسیج مداحان در مبارزه با کرونا بیان کرد:  استفاده از ظرفیت جامعه مداحان و ستایش گران اهل بیت(ع) برای کمک همه جانبه به مدافعان سلامت جهت ریشه کن کردن بیماری منحوس کرونا از ابتدای شیوع بیماری در دستور کار بوده و خوشبختانه نتایج خوبی هم به همراه داشته است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله افزود: در راستای اجرای صحیح طرح شهید سلیمانی بسیج مداحان استان مرکزی در یک اقدام ابتکاری بلندگوی سلامت را راه اندازی کرد که مداحان بسیجی استان در سطح محلات این اقدام را انجام می دهند.

وی آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا و اقدامات مقابله ای را از مهمترین اهداف بلندگوی سلامت خواند وگفت: بیش از ۲۶ گروه جهادی برای اجرای این کار در سطح استان سازماندهی شده اند.

ربیعی خاطر نشان کرد: توزیع بسته های معیشتی برای آسیب دیدگان کرونا، سرکشی از مداحان بهبود یافته کرونایی، کمک به مدافعان سلامت در مراکز درمانی،سرکشی از بیمارستان ها و تهیه بسته های غذایی برای بیماران و کادر درمانی، راه اندازی کارگران تولید ماسک و دستکش بهداشتی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و خصوصا مساجد و حسینیه ها از جمله اقدامات مهم مداحان بسیجی در استان بوده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار