طی پیامی؛

نماینده ولی‌فقیه در لرستان رحلت آیت‌الله یزدی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» در پیامی رحلت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (رحمت الله علیه) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۳۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ - 09December 2020

نماینده ولی‌فقیه در لرستان رحلت آیت‌الله یزدی را تسلیت گفت

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی رحلت آیت الله «حاج شیخ محمد یزدی» (ره) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

رحلت عالم مبارز و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی «رحمه الله علیه» رئیس جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و عضو موثر ادوار مختلف مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این فقیه انقلابی که از پیشگامان نهضت اسلامی علیه رژیم ستمشاهی و یار صدیق بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود و در راه مبارزه با طاغوت متحمل زندان، شکنجه و تبعید گردید در عمر پربرکت خویش علاوه بر داشتن مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی مهمی همچون ریاست قوه قضائیه، عضویت و ریاست مجلس خبرگان رهبری، عضویت در شورای نگهبان و امامت جمعه تهران، منشا خدمات برجسته ای بودند که می توان از تالیفات ارزشمند و همتی بلند در تربیت طلاب حوزه علمیه قم از فعالیت های اندیشمندانه این عالم فرزانه نام برد.

این پیام اضافه می‌کند: مجموعه این امور کارنامه پرافتخاری است که در نزد خداوند اجری شایسته خواهد داشت و یقینا در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرده است: اینجانب ارتحال این روحانی پرتلاش را به حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله العالی)، مراجع عالیقدر، جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه، و فرزندان مکرم آن مجاهد نستوه تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن عالم با بصیرت علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را درخواست می‌نمایم.

آیت‌الله یزدی که از چندی پیش به دلیل کهولت سن و بیماری دستگاه گوارشی در بستر بیماری بود، صبح امروز (۱۹ آذر) در سن ۸۹ سالگی به دیدار حق شتافت.

پیکر آیت‌الله محمد یزدی رئیس فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عصر چهارشنبه بر دوش شاگردان و مردم قم در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار