بازخوانی/ دادستان تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

قوه قضاییه کم‌کاری دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی را برنمی‌تابد

القاصی‌مهر با اشاره به گستردگی توزیع مواد مخدر در مناطق شوش، مولوی و هرندی گفت: اگر دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به وظایف خود عمل نکنند، از سوی دستگاه قضایی، تحت تعقیب و مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۴۳۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۰ - 10December 2020

قوه قضاییه کم‌کاری دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی را برنمی‌تابد«علی القاصی‌مهر» دادستان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به بررسی علل ایجاد آسیب‌های مختلف در مناطق شوش، مولوی و هرندی اظهار داشت: این مناطق متأسفانه امروز به کانونی برای جرم و آسیب تبدیل شده است که باید علل آن مشخص شود.

وی با بیان اینکه علت ورود دادستانی تهران به این موضوعات اعمال نظارت و پیگیری حقوق عامه است، گفت: دستگاه‌ها و نهادهایی که در این حوزه وظیفه دارند، اما از وظیفه خود سر باز زدند، دادستانی نسبت به برخورد قانونی با آن‌ها اقدام خواهد کرد.

القاصی‌مهر اضافه کرد: دادستانی تهران در این‌خصوص طرحی آماده کرده است که بر اساس قانون، وظیفه هر دستگاه مشخص شده است؛ دستگاه‌هایی همچون شهرداری، بهریستی، استانداری و... در خصوص وضعیتی که امروز در مناطق شوش، مولوی و هرندی به وجود آمده است، مسئول هستند.

دادستان تهران گفت: مطالبه از دستگاه‌ها در حوزه رسیدگی به مناطق شوش، مولوی و هرندی در دستور کار دادستانی تهران قرار دارد.

وی افزود: اگر دستگاهی در حوزه مسائل پیش آمده در این مناطق به وظایف خود عمل نکند، طبق وظیفه‌ای که ما در قوه قضاییه داریم، تحت تعقیب و مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار