نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد؛

بازگویی نقش زنان در دوران دفاع مقدس از طریق رسانه‌ها

حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی گفت: نقش بانوان در دوران انقلاب بسیار پررنگ است در همین راستا باید از طریق جراید و صدا و سیما نقش آنها بازگو شود
کد خبر: ۴۳۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ - 12December 2020

بازگویی نقش زنان در دوران دفاع مقدس از طریق رسانه‌ها

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز در جلسه کارگروه تخصصی ستاد دهه فجر استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک جمهوری مردمی مبتنی بر احکام  اسلامی و معارف دینی است، اظهار داشت: جمهوری  به معنای آن چیزی است که مردم تعلق دارد و حکومت اسلامی یعنی پایه و بر اساس احکام دینی و شریعت اسلامی است.

وی افزود: به طور یقین در جمهوری اسلامی ملاک خدمت به مردم  تواناتر و داناتر بودن افراد است، توانایی و دانایی بیشتر جهت خدمت به مردم براساس احکام و شریعت دینی و معارف برگرفته از کتاب و سنت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: راه رسیدن به جمهوری اسلامی سخت و دشوار بود چون نظام سلطه با بهره گرفتن کلیه امکانات بیش از دو قرن  با برنامه‌ریزی به دنبال دین زدایی و اسلام زدایی بود ولی به لطف خداوند، هوشمندی امام راحل و استقامت و پایمردی مردم 22 بهمن 57 پیروزی برای ملت ایران رقم خورد.

وی بیان کرد: علی‌رغم سختی‌ها و مشکلاتی همچون جنگ‌های داخلی و خارجی،کودتاها و ترورها ملت ایران در 22 بهمن پیروز شد و در تداوم انقلاب نیز این مسیر سخت تاکنون طی شده و مردم   استان لرستان در این معبر قبل  و پس از پیروزی انقلاب و همچنین 8 سال دفاع مقدس سرافرازانه و سربلند عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از لرستان به عنوان مرکز تدین و انقلابیگری یاد می‌کنند گفت: به طور یقین استان لرستان به عنوان یک مرکز تدین و انقلابیگری باید دارای برنامه‌هایی در شان این مرکز تدین و انقلابیگری باشد.

وی تصریح کرد: با توجه شیوع ویروس کرونا و برگزاری 22 بهمنی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باید تولید محتوا همراه با نوآوری، اندیشه، فکر  و برنامه‌ریزی باشد و همچنین  کارگروه‌های ستاد دهه فجر در راستای جذابیت برگزاری مراسم ملی و مذهبی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط فعلی باید با بهره گیری از هنر فاخر  سعی کنیم پیام انقلاب و نظام اسلامی در قالب هنر به دنیا معرفی کنیم.در همین راستا باید از  ظرفیت صاحبنظران این عرصه  استفاده کنیم.

وی  اظهار داشت: مردمی بودن برنامه‌های ملی و مذهبی ایران و حضور جوانان، نوجوانان و کلیه اقشار امر منحصر به فردی است که باید این دستاورد را حفظ کنیم و همچنین سعی کنیم نه تنها در دهه فجر بلکه در تمام ایام سال و قبل از شروع جلسات ادارات حتی با یک تماس تلفنی و یا تصویری با جانبازان جویای حالشان باشیم که این امر نشان می‌دهد به یاد رشادت‌ها و فداکاری‌های جانبازان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: در دهه بصیرت نیازمند قلم زنی و مقاله نویسی در نشریات در راستای روشنگری در رابطه با اتفاقات این دهه هستیم  چرا که اگر اقدام نکنیم عده‌ای تاریخ را تحریف می‌کنند و همچنین صدا و سیما از کارشناسان مرتبط با این موضوع دعوت کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تاکید بر توجه به محرومان و مواسات باید در دهه فجر و بصیرت  عنوان کرد: نقش بانوان در دوران انقلاب بسیار پررنگ است در همین راستا باید از طریق جراید و صدا و سیما نقش آنها بازگو شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار