نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم الکترونیکی کردن خدمات به ایثارگران/ برخورد مسئولین با خانواده شهدا همراه با تکریم و سپاس باشد

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بر لزوم الکترونیکی کردن خدمات به ایثارگران با توجه به کهولت سن و شرایط جسمی آنها تأکید کرد.
کد خبر: ۴۳۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ - 12December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با «هدایت مظلومی» مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، بنیاد شهید و امور ایثارگران را یک نهاد انقلابی دانست و اظهار داشت: کار کردن و خدمتگزاری به افضل‌ترین و گرامی‌ترین انسان‌ها یک افتحار است.

وی افزود: کارکنان بنیاد شهید باید خود را نوکر و خدمتگزار این قشر عزیز دانسته و رضایتمندی آنان را برای خود مهم بدانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به خدمت عاشقانه در بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: رسالت شما در قبال ایثارگران بسیار سنگین است و به ایثارگران با نگاه اعتقادی، محترمانه و آبرومندانه برخورد شود.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید در زمینه‌های فرهنگی، اخلاقی و اعتقادی نسبت به سایر ادارات و دستگاه‌ها سرآمد باشد.

محمدی لائینی در خصوص کار فرهنگی در بنیاد شهید اظهار داشت: در برنامه‌های فرهنگی از ابزار‌های مناسب فرهنگی تأثیرگذار برای جامعه هدف بکارگیری شود.

وی اضافه کرد: بر امور تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر در مدارس و دانشگاهها، اشتغالزایی، اخلاقی، دینی، سیاسی و... کنترل و حمایت ویژه داشته باشید تا دچار انواع هجمه‌ها قرار نگیرند.

محمدی لائینی گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران قشر دلسوز جامعه هستند بنابراین رفتار و برخورد همه مسئولین نسبت به این عزیزان با تکریم و سپاس همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر الکترونیکی کردن خدمات با توجه به کهولت سن و شرائط جسمی ایثارگران، تعامل با ادارات و استفاده بهتر از ظرفیت‌های آنان برای حل مشکلات ایثارگران، پر رنگ کردن فرائض دینی و اسلامی، پاسخ به انتظارات جامعه هدف و پیگیری کردن دغدغه‌های آنان تأکید کرد.   

لزوم الکترونیکی کردن خدمات به ایثارگران/ برخورد مسئولین با خانواده شهدا همراه با تکریم و سپاس باشد

«هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، توصیف شیوه‌های خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، ارائه گزارش اقدامات بنیاد در حوزه‌های بهداشت و درمان، فرهنگی، تعاون و تشریح وضعیت آماری جامعه معزز ایثارگری استان گفت: از زمان حضور مهندس اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بنیاد، بسیاری از مشکلات خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در بخش درمان، معوقات ایثارگران، پرداخت شهریه دانشگاه‌ها و... حل شده است و گام‌های موثری در راستای تأمین مسکن ایثارگران و اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در شرف اقدام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بررسی احراز مجدد قریب به ۳۴ هزار پرونده جانبازان و آزادگان استان، روند رو به رشد در امر ساماندهی گلزار شهدا، تماس تلفنی با جامعه هدف استان، پاسخگویی حضوری و چهره به چهره با این عزیزان، طرح سپاس از ایثارگران، جذب ۹۵ درصدی وام مسکن ایثارگران طی سال‌های ۹۷ و ۹۸، ضبط تاریخ شفاهی والدین شهدا و جانبازان نخاعی، نشست با دستگاه‌ها و نمایندگان مجلس جهت پیگیری مشکلات ایثارگران، تمرکز زدانی خدمات، ساماندهی بیمه ایثارگران را از دیگر اقدامات و خدمات این بنیاد به جامعه معزز ایثارگری عنوان کرد و گفت: تمامی این خدمات در مقابل عزت و عظمت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ناچیز است.

مظلومی در پایان از رهنمود‌ها و توصیه‌های ارزشمند نماینده محترم، ولی فقیه در مازندران در جهت رفع مشکلات ایثارگران عزیز استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها