نماینده تبریز در مجلس:

سخنان تفرقه افکنانه اردوغان به صورت یکپارچه توسط ملت ایران محکوم شد

حجت‌الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به اظهارات تفرقه افکنانه اردوغان گفت: ملت ایران با یکپارچگی تمام این اقدام رئیس جمهور ترکیه را محکوم کردند.
کد خبر: ۴۳۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ - 13December 2020

سخنان تفرقه افکنانه اردوغان به صورت یکپارچه توسط ملت ایران محکوم شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۲۳ آذر ماه ۹۹) در جلسه علنی مجلس و در تذکر شفاهی با اشاره به اظهارات تفرقه افکنانه رئیس جمهور ترکیه اظهار داشت: ملت ایران یکپارچه است؛ چراکه فرهنگ و ریشه دارد. ضمن این که همنوا با ده‌ها هزار شهید و صد‌ها هزار جانباز هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم اعلام می‌کنیم که این سخنان تفرقه افکنانه اردوغان محکوم است.

وی افزود: نمایندگان مجلس در حال امضای بیانیه محکومیت اظهارات تفرقه افکنانه اردوغان هستند.

نماینده تبریز در مجلس همچنین در صحن مجلس تصریح کرد: همنوا با خطه شهیدپرور آذربایجان ندا سر می‌دهیم «آذربایجان جانباز، از انقلاب، ایران و رهبری جدا نمی‌شود»

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه روز گذشته در حالی که برای شرکت در مراسم رژه نظامی نیرو‌های جمهوری آذربایجان به مناسبت پایان اشغال منطقه «قره‌باغ کوهستانی» به باکو سفر کرده بود، ابیاتی از یک شعر جدایی‌طلبانه درباره رود ارس در مرز ایران و جمهوری آذربایجان علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران خواند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار