به گزارش گروه سایر رسانههای دفاعپرس، محمد دنان معاون فروش و درامدهای بیمهگری بیمه کوثر، با توجه به تمایل بیمهگذاران به استفاده از خدمات غیرحضوری، مسئولان و کارشناسان شرکت با تقویت خدمات شبکه فروش مبتنی بر فناوریهای نوین بسترهای افزایش رفاه بیمهگذاران را فراهم کردند.
وی افزود: افزایش تعامل و بهرهمندی از ظرفیتهای موجود در شرکتهای استارتاپی و نیز ارایه طرحهای متنوع، بیمهنامههای ترکیبی، توسعه خدمات برخط در بخش صدور بیمهنامهها و نیز اجرای پویشهای تبلیغاتی موجب گسترش ارایه خدمات غیرحضوری به آحاد جامعه میشود.
محمد دنان با بیان اینکه فروش برخط بیمه کوثر از طریق سامانه فروش شرکت، بسترهای فعال شرکتهای استارتاپی و تلفنی صورت میگیرد، بیانکرد: با تبیین برنامههای مدون و نیز تحلیل و رصد دقیق بازار، اقدامهای لازم برای ارایه طرحهای نوین در بخش فروش و جذب بازار به صورت برخط صورت گرفته است.
وی مشارکت ۷۵ درصدی نمایندگان در بخش فروش برخط را یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه فروش برخط دانست و گفت: از ابتدای سال تا کنون با همکاری ۵۸۸ نماینده، ۲۳ هزارو ۳۵۴ بیمهنامه به ارزش ۲۳۱ میلیارد ریال صادر شده است.
معاون فروش و درامدهای بیمهگری بیمه کوثر از صدور ۷ هزارو ۹۵۰ بیمهنامه به ارزش ۵۲ میلیارد ریال از طریق سامانه فروش برخط شرکت به نشانی www. einsure.kins.ir خبر داد و خاطرنشانکرد: در حال حاضر عموم جامعه با مراجعه به این سامانه میتوانند بیمهنامههای ثالث، حوادث انفرادی، آتشسوزی، مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان و نیز درمان مسافرتی را بخرند.
محمد دنان با اشاره به اینکه همکاری با اینشورتکها و شرکتهای استارتاپی یکی از عوامل افزایش سهم شرکت در فروش برخط است، تصریحکرد: با انعقاد قراداد با شرکتهای بیمیتو، آپ، بیمه دات کام، ازکی، بیمه بازار و ... تاکنون موفق به فروش ۱۲ هزارو ۷۸۵ بیمهنامه به ارزش ۱۴۳ میلیارد ریال شدهایم.
وی با اشاره به اینکه در راستای اصل مشتریمداری و حفظ بازارهای بالفعل، امکان صدور اقساطی برای بیمهنامههای تمدیدی را فراهم کردهایم، گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزارو ۶۱۹ بیمهنامه به ارزش ۳۵ میلیارد ریال صادر شده است.
انتهای پیام/ 341