برگزاری کارگاه طراحی تبلیغات فرهنگی اولین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی»

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: کارگاه مجازی تبلیغات فرهنگی «حاج قاسم سلیمانی» تا ۲۷ آذرماه ادامه دارد و آثاری که از این کارگاه خارج می‌شوند بعد از داوری در سطح شهر اکران خواهند شد.
کد خبر: ۴۳۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ - 13December 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «برزین ضرغامی» مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سازمان زیباسازی شهر تهران در آستانه اولین سالگرد شهادت این شهید والامقام و یارانش، با شرکت ۴۵ هنرمند گرافیست؛ کارگاه مجازی تبلیغات فرهنگی حاج قاسم سلیمانی به منظور طراحی و اکران طرح‌های فاخر فرهنگی را از هفته گذشته آغاز کرده که این کارگاه تا ۲۷ آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: در این کارگاه مجازی حسن موسی‌زاده، محمدرضا دوست محمدی و صابر شیخ رضایی، داوری آثار را بر عهده دارند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در این کارگاه، تعدادی از برگزیدگان دوره‌های گذشته کارگاه‌های مختلف که از سوی سازمان برگزار شده بود نیز شرکت کرده اند.

ضرغامی ادامه داد: این کارگاه که از سه شنبه هفته گذشته آغاز شده تا ۲۷ آذرماه ۹۹ ادامه خواهد داشت و هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان مهلت مشخص شده برای ما ارسال کنند.

وی اظهار داشت: امیدوارم از این کارگاه آثار خوب و برجسته‌ای از حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای همراه ایشان خارج شود تا بتوانیم از آن‌ها برای اکران در سطح شهر استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران عنوان کرد: این تبلیغات فرهنگی در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی در سطح شهر اکران خواهند شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار