فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تأکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری یگان ویژه از دانش، فناوری و تجهیزات مدرن

سردار کرمی گفت: برای برقراری امنیت پایدار، نیازمند پلیسی مقتدر و دانش‌بنیان هستیم و در همین راستا استفاده از دانش، فناوری و تجهیزات به‌روز از راهبرد‌های مهم یگان ویژه است.
کد خبر: ۴۳۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ - 14December 2020

استفاده از دانش، فناوری و تجهیزات بروز؛ راهبرد مهم یگان ویژهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع فرماندهان، معاونان و رؤسای یگان‌های ویژه ناجا ضمن گرامیداشت یاد شهدای و همچنین تبریک هفته پژوهش، اظهار داشت: امروز تمام تصمیم‌ها و اقدامات پلیس برای تخصصی، حرفه‌ای شدن و هرچه بهتر انجام دادن مأموریت‌ها و وظایف محوله، مبتنی بر نتایج علمی و پژوهشی است.

وی با تشریح رویکرد اجتماعی یگان‌های ویژه بیان کرد: از جمله راهبرد‌های اساسی پلیس ویژه، ارتباط‌گیری و مشارکت دادن نخبگان، سازمان‌ها و نهاد‌های تخصصی در حوزه‌های مرتبط با مأموریت‌ها برای جامعه‌محور کردن پلیس و ارائه هرچه بهتر خدمات در راستای برقراری امنیت پایدار است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تاکید بر ایجاد ساختار‌های مناسب و رفع موانع ساختاری در جهت تسهیل فرآیند مدیریت دانش، تصریح کرد: کارکنان باید در وضعیت‌هایی قرار گیرند که قابلیت استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود را داشته باشند؛ آموزش‌های نوین و یادگیری عملی ضروری است و دامنه وسیعی از فعالیت‌های مرتبط با انتقال دانش را شامل می‌شود.

سردار کرمی ادامه داد: برای برقراری امنیت پایدار، نیازمند پلیسی مقتدر و دانش‌بنیان هستیم و در همین راستا استفاده از دانش، فناوری و تجهیزات بروز از راهبرد‌های مهم یگان ویژه است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اجرای طرح معنوی «سفیر شهید» در یگان‌های ویژه سراسر کشور، خاطرنشان کرد: بنابر فرمایش امام خامنه‌ای «یاد شهیدان، یادبود ارزش‌های انسانی است و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصال بشری است»؛ طرح سفیر شهید به طور جدی دنبال می‌شود و این طرح سرآغازی برای تقویت روحیه ایثار و جهاد در راه خدا تلقی شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار