مدیرعامل مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی خبرداد؛

تولید ۵۰۰ محصول فرهنگی درباره «حاج قاسم سلیمانی»/ ۳۰ فروشگاه عرضه کننده محصولات «قهرمان من» هستند

محمد یقینی از تولید ۵۰۰ محصول فرهنگی درباره «حاج قاسم سلیمانی» خبر داد و گفت: ۳۰ فروشگاه و پنج سایت اینترنتی عرضه کننده محصولات «قهرمان من» با موضوع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.
کد خبر: ۴۳۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ - 15December 2020

تولید ۵۰۰ محصول فرهنگی درباره «حاج قاسم سلیمانی»/ ۳۰ فروشگاه عرضه کننده محصولات «قهرمان من» هستندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست خبری و افتتاحیه پویش ملی «قهرمان من» با هدف معرفی و عرضه محصولات کودک و نوجوان با محوریت شهید «حاج قاسم سلیمانی» صبح امروز با حضور «محمد یقینی» دبیر پویش، حجت‌الاسلام «علیرضاسبحانی‌نسب» مدیر انتشارات جمال، «ابراهیم علایی» تولیدکننده بازی دلاور و خانواده شهید مدافع حرم «اصغر پاشاپور» در محل مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

یقینی: نیم درصد از گردش مالی محصولات فرهنگی متعلق به تولید داخلی است

«محمد یقینی» مدیر پویش «قهرمان من» درخصوص این پویش گفت: این پویش به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ترتیب داده شده؛ این شهید بیش از یک پویش بر همه ما حق دارند لذا همه مجموعه‌ها و شهروندان وظیفه‌ای نسبت به ایشان دارند اما در این پویش قرار است محصولات کودک و نوجوان متناسب با طرح شهید سلیمانی، جمع‌آوری و عرضه شود.

وی هدف پویش «قهرمان من» را معرفی ویترین کامل درخصوص حاج قاسم دانست و افزود: ترویج گفتمان قهرمان ملی محوری هدف دیگر این پویش است؛ در کشورمان قهرمان ملی کم نداریم که باید آن‌ها را برای کودکان و نوجوانان که کاملا به دنبال قهرمان هستند، معرفی کنیم. متاسفانه در تبدیل این قهرمانان به کاراکتر و محصول رسانه‌ای و بازاریابی فرهنگی ضعف داریم که این پویش قرار است به این صنعت فرهنگی کشور کمک کند.

مدیر پویش «قهرمان من» خاطرنشان کرد: گردش مالی محصولات فرهنگی در دنیا ۲ هزار و ۲۵۰ هزار میلیارد است که رقم قابل توجهی است؛ البته این رقم هر روز به واسطه گسترش شبکه‌های اجتماعی و زندگی انسان در حال رشد است. در کشورمان گردش مالی این عرصه ۳۵ هزار میلیارد است که تنها نیم درصد این رقم متعلق به محصولات داخلی است.

مدیرعامل مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی تاکید کرد: پویش «قهرمان من» در حد توان می‌خواهد حاج قاسم را به عنوان یک کاراکتر که می‌تواند از شخصیت‌های محبوب کودک و نوجوان باشد را معرفی کند، این هدف قابل دسترسی است. این پویش پنج گروه محصولی کتاب، نوشت افزار، اسباب‌بازی، پوشاک و بازی رایانه‌ای را پوشش می‌دهد.

150 تولید کننده محصول فرهنگی با موضوع حاج قاسم تولید می‌کنند

یقینی گفت: تاکنون ۱۵۰ تولید کننده در حال تولید محصول فرهنگی درباره حاج قاسم هستند که امیدواریم تولیدکنندگان بیشتری اضافه شوند و تاکنون ۵۰۰ محصول درباره حاج قاسم وجود دارد که سعی می‌کنیم این تعداد محصول افزایش داشته باشد.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان عکس‌ها و محصولاتی که از حاج قاسم دارند را می‌توانند برای ستاد پویش ارسال کنند تا رسانه‌ای شود؛ این یک پویش پایگاه اطلاع رسانی به آدرس nojavan.khamenei.ir دارد که محتوای آن با حرکت‌های مردمی کامل خواهد شد. پنج فروشگاه آنلاین و ۳۰ فروشگاه فیزیکی محصولات این پویش را عرضه خواهند کرد.

به گزارش دفاع‌پرس؛ پویش «قهرمان من» با هدف معرفی و عرضه محصولات کودک و نوجوان با محوریت شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از 25 آذر الی 13 دی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار