سخنگوی نیروی انتظامی خبر داد؛

دستور فرمانده ناجا برای رسیدگی ویژه به اتفاق شهرستان بابل

سردار حاجیان با اشاره به دستور فرمانده ناجا برای رسیدگی ویژه به اتفاق اخیر در شهرستان بابل گفت: نیروی انتظامی از حق و حقوق سرباز بابلی حمایت می‌کند.
کد خبر: ۴۳۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ - 15December 2020

حمایت ناجا از حق و حقوق سرباز بابلی/ رسیدگی ویژه به دستور فرمانده ناجا در خصوص اتفاق شهرستان بابلبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی حاجیان» سخنگوی ناجا در واکنش به اتفاق شهرستان بابل در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی انتشار خبری مبنی بر توهین به سرباز بابلی توسط یکی از قضات دادگستری این شهرستان در شبکه‌های اجتماعی و بازتاب گسترده آن در فضای مجازی، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز مورد نظر به فرمانده انتظامی استان مازندران و پیگیری از طریق معاونت حقوقی و بازرسی ناجا صادر کرد.

وی افزود: متعاقب این دستور، کمیته ویژه‌ای با حضور نمایندگان ناجا و دستگاه قضائی استان به منظور رسیدگی به موضوع برگزار شد که نهایتاً منجر به عذرخواهی بازپرس دادگستری شهرستان بابل از سرباز مورد نظر شد.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه تعاملات میان نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در سطح بالایی قرار دارد، گفت: مقامات قضائی استان مازندران و شهرستان بابل با حضور در منزل سرباز مذکور از وی و خانواده او دلجویی کردند.

سردار حاجیان با اشاره به این موضوع که صیانت از حقوق پرسنل از دستورات اکید فرمانده ناجا است، خاطرنشان کرد: موضوع به‌صورت ویژه از طریق معاونت حقوقی و بازرسی ناجا در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار