عراقچی:

قصه پردازانی که از ملاقات‌های خیالی صحبت می‌کنند، درک درستی از شرایط کنونی ندارند

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در واکنش به برخی شایعات درباره سفرش به عمان گفت: قصه پردازانی که از ملاقات‌های خیالی صحبت می‌کنند، درک درستی از شرایط کنونی ندارند.
کد خبر: ۴۳۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ - 15December 2020

قصه پردازانی که از ملاقات‌های خیالی صحبت می‌کنند، درک درستی از شرایط کنونی ندارندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران امشب در اظهاراتی ضمن تشریح اهداف سفرش به مسقط، اظهار داشت: پس از سفر دو روزه به کابل، روز دوشنبه ۲۴ آذر به منظور برگزاری هفتمین اجلاس کمیته مشورت‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان یک سفر چهار ساعته به عمان داشتم.

وی افزود: ساعت ۸ صبح وارد شدم، ۹ صبح ملاقات با آقای بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان، ساعت ۱۰ شروع کمیته مشورت های راهبردی تا ساعت ۱۲:۳۰ و امضای یادداشت تفاهم و ساعت ۱۳ پرواز با هواپیمایی تابان ایر به سمت شیراز و سپس تهران.

عراقچی درباره این سفر بیان کرد: سفری فشرده و بسیار مفید بود. در بین کشورهای حوزه خلیج فارس روابط ایران با عمان همواره از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

وی افزود: ضمنا، قصه پردازانی که از ملاقات‌های خیالی صحبت می کنند ظاهرا درک درستی از شرایط کنونی ندارند.

امروز برخی سایت‌ها از اهداف سفر عراقچی به عمان را دیدار با یکی از نمایندگان جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا عنوان کرده بودند. عراقچی پیش از مسقط نیز به کابل سفر و با مقامات افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها