جشنواره سینماحقیقت ـ5/

«تاجران خون» شرحی بر زایش آمریکا فرزند نامشروع صهیونیسم

«تاجران خون» روایتی است از کشف قاره آمریکا و حضور ماسون‌ها برای تصرف تمامیت این سرزمین، ماسون‌هایی که برای تاسیس «اسرائیل بزرگ» میلیون‌ها سرخ‌پوست را قتل‌عام کردند.
کد خبر: ۴۳۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰ - 19December 2020

«تاجران خون» شرحی بر زایش آمریکا فرزند نامشروع صهیونیسمگروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس ـ رسول حسنی؛ «تاجران خون» عنوان مستندی از «وحید هداوند» است که به کشف قاره آمریکا و قدرت گرفتن صهیونیسم می‌پردازد. این مستند در بخش «جایزه شهید آوینی» چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت به صورت آنلاین اکران شد.

رویای آمریکایی چیزی جز تسلط صهیونیسم بر جامعه جهانی و از میان برداشتن و یا در زنجیر کشیدن مردم دیگر کشورها نیست. اینکه گمان کنیم رژیم صهیونیستی تنها به داشتن سرزمینی قانع باشد بسیار خام‌اندیشی است. میل سیری ناپذیر این رژیم برای بلعیدن جهان نیازی به اثبات ندارد. باید دانست که این اندیشه صهیونیسم و یهودیت ارتجاعی است که آمریکا را بوجود آورد و نه بالعکس.

از زمانی که «کریستف کلمب» یهودی اسپانیایی با صرف هزینه بسیار روانه دریاهای ناشناخته شد تا مسیر تازه‌ای به هند کشف کند سر از آمریکا درآورد. سرزمینی متمدن با مردمی که هزاران سال در آن زندگی می‌کردند. حضور این دریانورد ماسونی سبب شد تا کشتاری عظیم صورت بگیرد و خاک این قاره پهناور عرصه جولانگاه اربابان صهیونیستی شود.

طی 50 سال بعد از کشف قاره آمریکا بیش از 75 میلیون بومی آمریکایی قتل‌عام شدند و هزاران نفر از یهودیان اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ... به این سرزمین بکر هجوم آوردند. مهاجرانی که برای تحقق آرمان‌های ماسونی خود و با ادعای تمدن میلیون‌ها سرخپوست را با این ادعا که آنها مرتبه انسانی ندارند کشتند.

در این مستند می‌بینیم که چگونه صهیونیسم علاوه بر تصرف سرزمینی وسیع و چپاول منابع مردم آن به ثروتی غنی و بی‌پایان رسیدند. آنها برای رسیدن به این ثروت و رام کردن سرزمین‌های بکر آمریکا و استخراج معادن آن مردم سیاه‌پوست آفریقا را به بردگی کشیدند و از آنها سیاهان آمریکایی و نه آفریقایی ساختند.

انگلیسیان که خود را نوادگان حضرت یوسف می‌دانند، مردم آفریقا را مانند بومیان آمریکا، دارای حقوق انسانی نمی‌دانستند و خرید فروش آنها را مانند دیگر حیوانات‌شان حق مسلم خود می‌دانستند. تجارت برده از همان ابتدا تا قرن‌ها بعد به یکی از پرسودترین فرصت‌های اقتصادی تبدیل شد.

این اقدام نه تنها سبب از میان بردن تمدن و دستاوردهای سرخ‌پوست‌ها شد که سبب آسیب غیرقابل جبران به تمدن و فرهنگ مردم آفریقا شد. مردم تبعید شده به آمریکا طی چند نسل در حالی که در فرهنگ صهیونیستی آمریکا جایی نداشتند هویت خود را نیز فراموش کردند از طرفی مردم آفریقا به دلیل به هم خوردن بافت جمعیتی خود نتوانستند فرهنگ خود را حفظ و منتقل کنند.

«تاجران خون» مستندی است که پرده از حقیقت صیهونیستی کلیت آمریکا برمی‌دارد. آمریکایی که فرزند نامیمون صهیونیسم است. حکومتی آپارتاید که خود را مصلح جهان می‌داند و با نقاب صلح آتش جنگ را شعله‌ور نگه می‌دارد. آمریکا به خوبی توانسته با ثروت هنگفت بادآورده خود و مدد رسانه‌هایی که در انقیاد کامل خود دارد اهداف نژادپرستانه‌اش را در افکار عمومی نهادینه کند. متاسفانه به خاطر اهمال و انفعال جهان اسلام که هنوز به قدرت رسانه واقف نشده‌اند نتوانسته‌اند در سطح جهان اثرگذار باشند و معادله‌های رسانه‌های غربی را به هم بریزند. وجود مستندهایی مانند «تاجران خون» می‌توانند نقاب فریبنده از چهره کریه آمریکای صهیونیسم بردارد. لازم این مهم حمایت و سرمایه‌گذاری از سوی مسئولان فرهنگی کشور است.  

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار