ورود پیکر 4 شهید گمنام به کردستان

 پیکر مطهر 4 شهید گمنام دفاع مقدس لحظاتی پیش وارد کردستان شد.
کد خبر: ۴۳۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ - 16December 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، پیکر مطهر 4 شهید گمنام دفاع مقدس لحظاتی پیش از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد.

سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در حاشیه ورود پیکر شهدای گمنام به استان که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و جمعی از فرماندهان نظامی صورت گرفت، اظهار داشت: کردستان امروز میزبان پیکر 4 شهید عملیات‌های کربلای 5 و رمضان است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم شهیدپرور استان به ویژه جامعه دانشگاهی که خواهان ورود شهدای گمنام بودند رایزنی‌های لازم صورت گرفت که سهم ما میزبانی از 4 شهید گمنام است.

به گفته وی، پیکر پاک 2 شهید از این عزیزان در دانشگاه فرهنگیان و 2 پیکر دیگر نیز بنا به تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته در گلزار شهدا بیجار و شهر توپ اغاج بیجار تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

مالکی افزود: البته با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مراسم تشییع برگزار نمی‌شود و با حضور جمعیت محدودی پیکر پاک این شهدای عزیز در نقاط تعیین شده به خاک سپرده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموع با این 4 شهید یادمان 38 شهید گمنام در استان قرار دارد، گفت:‌ امیدواریم بتوانیم از برکات معنوی این شهدا که جان خود را فدای کشور و انقلاب کردند بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار