داوران بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند

حمید نیلی داوران بخش خیابانی و محیطی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت را منصوب کرد.
کد خبر: ۴۳۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ - 16December 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، امیر دژاکام، علیرضا استادی و حمید ابراهیمی به‌عنوان داوران بخش خیابانی و محیطی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت منصوب و معرفی شدند.

امیر دژاکام؛ نویسنده، بازیگر و کارگردان، دارای مدرک لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا (1369)، فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس (1373) و دارای مدرک دکترا (درجه یک هنری) در سال 1394 است.

بازی در چندین مجموعه تلویزیونی از جمله «ترانه مادری»، «آخرین دعوت»، «سال‌های مشروطه» و «تبریز در مه» از سوابق وی در عرصه سریال‌های تلویزیونی است.

وی همچنین به‌عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده در بیش از هفتاد اثر نمایشی حضور فعال داشته است. «مکبث»، «تاج محل»، «دایره گچی قفقازی»، «عروسی چاه» و «شهرزاد» از جمله نمایش‌هایی است که وی در داخل و خارج کشور اجرا کرده است.

حمید ابراهیمی؛ کارگردان، نویسنده و بازیگر است که بازی در چندین مجموعه تلویزیونی و سینمایی و همچنین داوری چند جشنواره مهم استانی و منطقه‌ای تئاتری همچون تئاتر ماه، تئاتر بسیج، مقاومت و جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از جمله فعالیت‌های او به شمار می‌آید.

وی شش نمایش‌نامه از جمله «آوای باد»، «ته خط»، «شورانگیز»، «پندار زنده»، «کفتار مرده»، «سیاریحون» و «لاله‌زار هتل کاتوزیان» را در کارنامه هنری خود دارد. ابراهیمی در فیلم سینمایی «خروج» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا نیز حضور داشته است.

علیرضا استادی؛ بازیگر، کارگردان و نویسنده که دارای مدرک کارشناسی رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است.

نظارت، بازبینی و داوری در چندین جشنواره همچون تئاتر فجر، تئاتر ملی جوان و دانشجویی، نگارش چندین نمایش‌نامه و ایفای نقش در فیلم سینمایی «هیوا» به کارگردانی مرحوم رسول ملاقلی‌پور، سریال «چک برگشتی» به کارگردانی سروش صحت و چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی از جمله سوابق وی محسوب می‌شود.

بخش خیابانی و محیطی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت از ۲۸ آذرماه در محوطه باز تالار وحدت بدون حضور تماشاگران و تنها با حضور داوران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار جشنواره به‌صورت آنلاین از طریق سایت تیوال اقدام نمایند. هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری حمید نیلی از ۲۵ آذرماه آغاز شده و تا دوم دی‌ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار