کارگردان مستند «ناگهانگی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

«ناگهانگی» درباره توریست بحران در ایران است/ روایت فتح تنها حامی ما بود+ فیلم

علی نیکبخت با بیان اینکه موضوع فیلم مستند «ناگهانگی» درباره «توریست بحران» در ایران است، گفت: مهم‌ترین اثری که این فیلم می‌تواند داشته باشد این است که همگی بدانیم اگرجایی بحران‌زده شد، شتاب‌زده به‌سمت آن محل حرکت نکنیم و هرکاری از دستمان برمی‌آید، انجام ندهیم.
کد خبر: ۴۳۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۵ - 17December 2020

«علی نیکبخت» کارگردان مستند «ناگهانگی» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به موضوع این مستند که در چهاردهمین دوره جشنواره سینماحقیقت حضور پیدا کرده است، اظهار داشت: موضوع فیلم «ناگهانگی» درباره «توریست بحران» در ایران است؛ ما نباید براساس نیت‌های خوبمان جایی را به‌واسطه از بین بردن خُرده‌فرهنگ‌هایشان دچار خسران کنیم.

وی درباره تاثیر مستند ناگهانگی عنوان کرد: مهم‌ترین اثری که این فیلم می‌تواند داشته باشد این است که همگی بدانیم اگرجایی بحران‌زده شد، شتاب‌زده به‌سمت آن محل حرکت نکنیم و هرکاری از دستمان برمی‌آید، انجام ندهیم! قطب بازار و سرمایه، روشنفکران، آحاد جامعه باید این نکته را بفهمند و آگاه باشند که نباید مفهوم عدالت را با مساوات قاطی کنیم.

«ناگهانگی» درباره توریست بحران در ایران است/ روایت فتح تنها حامی ما بود+ فیلم

کارگردان مستند «ناگهانگی» درباره برگزاری آنلاین چهاردهمین دوره جشنواره سینماحقیقت گفت: برگزاری آنلاین این جشنواره بخاطر شیوع ویروس کرونا یک اتفاق جدید است که خوب است آن را تجربه کنیم.

نیکبخت به حمایت روایت فتح از مستندسازان اشاره کرد و ادامه داد: فیلمسازی در بحران آدم خودش را می‌خواهد؛ زمان وقوع بحران سیل در استان گلستان تنها مرکزی که پاسخ‌گوی و حامی ما شد و از تولید فیلم ناگهانگی حمایت کرد، بچه‌های روایت فتح بود.

براساس این گزارش، برنامه نمایش آنلاین مستند «ناگهانگی» در جشنواره سینماحقیقت سه‌شنبه ۲۵ آذر سایتِ هاشور نمایش عمومی، چهارشنبه ۲۶ آذر سایتِ تیوا، پنج شنبه ۲۷ آذر سایتِ فیلیمو، سه شنبه ۲۹ آذر سایتِ هاشور خانه جشنواره و دوشنبه ۱ دی سایتِ نماوا است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار