نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

استمرار انقلاب اسلامی بر پایه وحدت اقشار مختلف مردم میسر است

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی گفت: استمرار و تداوم انقلاب اسلامی برپایه وحدت اقشار مختلف مردم میسر است و سرآمد این اقشار مؤسسات دانشگاهی و حوزوی، روحانیون و اساتید دانشگاهی هستند.
کد خبر: ۴۳۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ - 16December 2020

استمرار انقلاب اسلامی بر پایه وحدت اقشار مختلف مردم میسر است

به گزارش دفاع‌پرس  از خرم آباد، حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز چهارشنبه در نشست وحدت حوزه و دانشگاه لرستان به صورت مجازی در سخنانی با تبریک هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بوده و هست، شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مردم نیز مبتنی بر مسائل فرهنگی بوده است.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه شخصیت‌های فرهنگی ایران اسلامی، عنوان کرد: علما و روحانیون لرستان از نمادهای برجسته وحدت حوزه و دانشگاه محسوب می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی بر سه پایه مردم، دین و رهبری نهاده شده است، افزود: انقلاب اسلامی برخاسته از حوزه‌های علمیه است و نماد این امر نیز امام راحل بوده است.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه تداوم و انسجام انقلاب اسلامی نیز بر پایه همین سه رکن مردم، دین و رهبری است، ادامه داد: این امر نیز با همدلی و وحدت تحقق پیدا می‌کند.

وی بیان داشت: استمرار و تداوم انقلاب اسلامی بر پایه وحدت اقشار مختلف مردم میسر است و سرآمد این اقشار مؤسسات دانشگاهی و حوزوی، روحانیون و اساتید دانشگاهی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت وحدت حوزه‌های علمیه و دانشگاه، روحانی و اساتید دانشگاهی و دانشجویان، گفت: این وحدت، به معنای وحدت در اهداف است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی در راستای تشکیل یک جامعه الگو، بیان داشت: تحقق این امر نیز به دست حوزویان و دانشگاهیان است و در رسیدن به این اهداف همکاری متقابل این دو نهاد کارگشا خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط با جامعه از سوی حوزه و دانشگاه برای حل مشکلات مردم، ادامه داد: حوزه و دانشگاه می‌توانند همراه با هم باشند و با همکاری یکدیگر مشکلات مردم را حل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه تحقق عدالت اجتماعی نیز با همکاری این دو نهاد میسر می‌شود، تصریح کرد: حوزه و دانشگاه، دانشجو و روحانی اصیل و آگاه خود را در مقابل جامعه مکلف می‌داند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار