در مراسم نماز جمعه قم مطرح شد

خانواده شهدا نیازمند حمایت معنوی هستند/ نقش نیروهای مسلح در مبارزه با فتنه‌ها

امام جمعه موقت قم گفت: خانواده‌های شهدا در کنار حمایت مادی، نیازمند حمایت معنوی هستند، و باید فرزندان شهیدشان به‌عنوان الگو به نسل جوان معرفی شوند.
کد خبر: ۴۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸ - 13March 2015

خانواده شهدا نیازمند حمایت معنوی هستند/ نقش نیروهای مسلح در مبارزه با فتنه‌ها

به گزارش دفاع پرس، آیتالله حسینی بوشهری امام جمعه موقت قم در خطبههای نمازجمعه با اشاره به 22 اسفند ماه «روز شهید» بر ضرورت پاسداشت شهدا و برگزاری یادوارههای شهیدان صنوف مختلف تأکید و عنوان کرد: مهمتر از بزرگداشت و برگزاری یادواره، مطالعه در خصوص زندگی و رفتار و وصایای شهداست.

وی به سالروز تأسیس بنیاد شهید اشاره کرد و افزود: خانوادههای شهدا در کنار حمایت مادی، نیازمند حمایت معنوی هستند، و باید فرزندان شهیدشان بهعنوان الگو به نسل جوان معرفی شوند.

بر اساس این گزارش، حجتالاسلام محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه قم با اشاره به نقش نیروهای مسلح ارتش، سپاه و بسیج در دفاع از کیان اسلامی گفت: نیروهای مسلح در دفاع از کیان اسلامی و مقابله با فتنههای مختلف علیه انقلاب اسلامی نقش برجسته داشتند.

وی در این زمینه افزود: نیروهای مسلح در مقابله با فتنههایی که علیه انقلاب در عرصههای مختلف وارد شده شهدایی را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها