کارگردان مستند «برادرم نادعلی»:

امیدوارم صدای هزاران خانواده شهدای گمنام به مسئولان برسد

علی تک روستا، کارگردان مستند «برادرم نادعلی» گفت: امیدوارم صدای مستند برادرم نادعلی که صدای هزاران خانواده شهدای گمنام است به گوش یک مسئول یا دلسوخته‌ای برسد و چشم انتظاری این خانواده‌ها به پایان برسد.
کد خبر: ۴۳۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ - 17December 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم رونمایی از پوستر مستند «برادرم نادعلی» کاری از علی تک روستا و تهیه کنندگی محسن اسلام زاده در کنار مزار شهدای گمنام غواص با حضور صفرعلی دهقان کار، برادر شهید گمنام نادعلی دهقان کار، کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، سیدحسام حسینی، مدیر روابط عمومی حوزه هنری و یاسر فریادرس مدیر مرکز مستند سوره رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم علی تک روستا گفت: امیدوارم صدای مستند برادرم نادعلی که صدای هزاران خانواده شهدای گمنام است به گوش یک مسئول یا دلسوخته ای برسد و چشم انتظاری این خانواده ها به پایان برسد. مستند «برادرم نادعلی» قصه خانواده شهید گمنام ایست که تلاش می‌کند تا از طریق گرفتن مجوز نبش قبر و آزمایش دی ان ای برادرش را شناسایی کند.

امیدوارم صدای هزاران خانواده شهدای گمنام به مسئولان برسد

در ادامه یاسر فریادرس، مدیر مرکز مستند سوره اظهار داشت: در تولید این اثر مهم ترین مسئله ما بیان دغدغه و اتفاقی بود که برای خانواده دهقان کار رخ داده بود که البته خانواده های دیگری هم درگیر این مسئله هستند و امیدوارم مستند «برادرم نادعلی» نقطه آغازی برای ایجاد یک جریان رسانه ای تا حل مسئله شود.

صفرعلی دهقان کار، برادر شهید نادعلی دهقان کار هم در ادامه مراسم گفت: از کارگردان این مستند و مرکز مستند سوره تشکر می کنم که به مسئله خانواده شهدای گمنام که 30 سال است مدام درگیر آن هستند و پیگر، پرداخته اند و امیدوارم این مستند به نمایندگی از همه این خانواده ها بتواند حرفشان را بزند.

امیدوارم صدای هزاران خانواده شهدای گمنام به مسئولان برسد

لازم به ذکر است، مستند «برادرم نادعلی»تازه ترین مستند مرکز مستند سوره است که این روزها برای اولین بار در بخش شهید آوینی چهاردهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت اکران می شود.

برنامه اکران این مستند بدین شرح است: پنجشنبه ۲۷ آذر: سایت هاشور؛ شنبه ۲۹ آذر، سایت نماوا، دوشنبه ۱ دی، سایت هاشور، سه شنبه ۲ دی، سایت تیوا؛ تماشاگران می توانند جهت تماشای این اثر در روزهای مشخص از ساعت 7 الی 24 به تماشای آثار بنشینند.

امیدوارم صدای هزاران خانواده شهدای گمنام به مسئولان برسد

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار