کارگردان مستند در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

«تولد یک تراژدی» فیلمی جهانی از دو قدرت هسته‌ای است+ فیلم

کارگردان مستند «تولد یک تراژدی» گفت: فیلم «تولد یک تراژدی» یک فیلم جهانی است؛ وقتی یک معضل در نقطه‌ای از جهان مخصوصا در بین دو کشور پاکستان و هند که قدرت‌های هسته‌ای جهان هستند رخ می‌دهد، این معضل یک اتفاق جهانی است.
کد خبر: ۴۳۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۰ - 18December 2020

«حجت‌الله عدالت‌پناه» کارگردان مستند تولد یک تراژدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به حضور مستند خود در چهاردهمین دوره جشنواره سینماحقیقت اظهار داشت: فیلم «تولد یک تراژدی» یک فیلم جهانی است؛ وقتی یک معضل در نقطه‌ای از جهان مخصوصا در بین دو کشور پاکستان و هند که قدرت‌های هسته‌ای جهان هستند رخ می‌دهد، معضل رخ داده جهانی می‌شود این فیلم به این موضوع پرداخته است.

وی در ادامه درخصوص مستند «عملیات ویژه» عنوان کرد: این مستند درباره فعالیت بخشی از کادر درمان و بهداشت کشور درپی بحران کروناست؛ این دو فیلم مستند آثاری هستند که با حمایت مجموعه روایت فتح در جشنواره حقیقت شرکت دارند.

«تولد یک تراژدی» فیلمی جهانی از دو قدرت هسته‌ای است+ فیلم

عدالت‌پناه به آنلاین برگزار شدن جشنواره سینماحقیقت اشاره کرد و افزود: برگزاری آنلاین فیلم‌ها به دلیل عدم حضور مستندسازان نقطه ضعف محسوب می‌شود، اما از طرفی به این دامنه گسترده‌ای که با پخش آنلاین فیلم‌ها صورت می‌گیرد، می‌تواند نقطه قوت این دوره جشنواره باشد.

برنامه نمایش آنلاین مستند «تولد یک تراژدی» که نمایش بخشی از جنایات هندو‌ها علیه مسلمانان هند نمایش داده می‌شود در جشنواره سینما حقیقت چهارشنبه ۲۶ آذر سایتِ هاشور نمایش عمومی، پنج شنبه ۲۷ آذر سایتِ تیوا، جمعه ۲۸ آذر سایتِ فیلیمو، یکشنبه ۳۰ آذر سایتِ هاشور خانه جشنواره، سه شنبه ۲ دی سایتِ نماوا است.

همچنین مستند «عملیات ویژه» که به اقدامات گروه عملیات ویژه اورژانس تهران در زمینه مبارزه با کرونا می‌پردازد روز‌های سه شنبه ۲۵ آذر سایتِ نماوا، پنج شنبه ۲۷ آذر سایتِ هاشور (نمایش عمومی)، جمعه ۲۸ آذر سایتِ تیوا، شنبه ۲۹ آذر سایتِ فیلیمو، دوشنبه ۱ دی سایتِ هاشور (خانه جشنواره) پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار