شهید «احمد کیان‌نژاد»:

امام را تنها نگذارید

شهید احمد کیان‌نژاد در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: به شما وصیت مى‌کنم که امام را تنها نگذارید؛ چون اگر امام عزیز را تنها بگذارید، به بلایى گرفتار خواهید شد که مردم کوفه شدند، بلکه از آن بدتر هم خواهید شد.
کد خبر: ۴۳۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ - 18December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، شهید «احمد کیان‌نژاد» سال ۱۳۴۳ در روستای «سرماهور» از توابع شهرستان کهگیلویه متولد شد و در سال ۱۳۶۲ در جنگ با رژیم بعث عراق به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است:

ایـن حقیر به‌عنوان فرزند روح‌الله و سربازى از سربازان حزب‌الله با خداى خود و رسول (ص) او و ائمه اطهار (ع) عهد مى‌بندم که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون و آخرین فشنگ از حریم مقدس اسلام مستضعفان جهان دفاع نموده و هرگز دست از بیعت با حسین زمان خود برنخواهم داشت.

امت مسلمان شما دعا کنید و از خدا بخواهید تا ما را یارى کند و دعا کنید براى سلامتى مولا امام زمان، که دعا سلاح و سپر مؤمن است. شما امت شهیدپرور و غیور ایران به‌زودى شاهد پیروزى سربازان امام زمان بر کفار بعثى صهیونیستى صدام لعنتى خواهید بود و شما به طور آزاد خواهید توانست قبر فرزند رسول (ص)، قبر سید مظلومان حسین شهید را زیارت کنید. شاید این بنده حقیر خدا نتواند این قبر را زیارت کند؛ بنابراین از شما خواهش و تمنا دارم که به جاى من آن قبر مطهر را زیارت کنید و سلام مرا به سالار شهیدان حسین بن على (ع) برسانید و بگویید اى حسین علیه‌السلام اگر در آن زمان کسى نبود که تو را یارى کند و به نداى هل من ناصر ینصرنى شما پاسخ صحیح و مثبت دهد و ابن‌زیاد‌ها و یزیدهاى لعنتى و کثیف را به دوزخ اندازد، امروز ما جوانان حزب‌الله و سربازان امام زمان (عج) به هل من ناصر ینصرنى تو یعنى به نداى رهبرمان روح خدا پاسخ داده و گفتیم لبیک یا خمینى.

اى مردم شریف ایران، اى مردم غیور و عشایر کهگیلویه، به شما وصیت مى‌کنم که امام را تنها نگذارید؛ چون اگر امام عزیز را تنها بگذارید، به بلایى گرفتار خواهید شد که مردم کوفه شدند بلکه از آن بدتر هم خواهید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار