وصیت‌نامه شهید «داود قشقایی»:

تقوی پیشه کنید که بهترین سرمایه برای بشر است

شهید «داود قشقایی» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: تقوی را پیشه کنید که بهترین سرمایه برای بشر است که هر کس تقوا را پیشه کند در جهان و آخرت ضرر نمی‌بیند.
کد خبر: ۴۳۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ - 18December 2020

تقوی پیشه کنید که بهترین سرمایه برای بشر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، شهید «داود قشقایی»، شانزدهم فروردین 1346 در روستای باغ خواص از توابع شهرستان ورامین چشم به جهان گشود.

دانش آموز چهارم متوسطه بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر در بیست و پنجم اسفند 1364 در فاو عراق بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

پیکر او را در گلستان شهدای حسین رضای شهرستان زادگاهش به خاک سپردند.

فرازی از وصیتنامه شهید داود قشقائی:

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شریک له و اشهد ان محمداً عبده و رسوله اللهم صل علی محمد و آل محمد.

واجعلنی من التوابین واجعلنی من المطهرین و اشهد ان علی ولی الله و صلی اله علی محمد و آل الطاهرین و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

گواهی می دهم که نیست معبودی جز خدای یگانه و نیست شریکی برایش و گواهی می دهم به اینمه محمد بنده خدا . درود فرست بر محمد و خاندان محمد و قرار ده مرا از توبه کاران و قرار ده مرا از بسیار پاکیزگی طلبان و گواهی می دهم علی جانشین پیامبر است و درود فرست خدا بر محمد و خاندان پاکش و نیست جنبش و نه نیرویی مگر با خدای والای بزرگ.

با درود فراوان خدمت ارواح طیبه شهداء صدر اسلام از بدر تا کربلا و از کربلا تا شهدای ایران با عرض سلام خدمت منجی عالم حضرت مهدی ولی عصر (عج) با عرض درود بی کران خدمت امام خمینی وصیتنامه خودم را آغاز می کنم می خواهم که بعد از خودم هر چه در توان دارید این وصایا را اجرا کنید:

-تقوی را پیشه کنید که بهترین سرمایه برای بشر است که هر کس تقوا را پیشه کند در جهان و آخرت ضرر نمی بیند که حضرت مولای متقیان در مورد تقوی سفارش زیادی کرده است و از خدا بترسید.

-دومین وصیت اینجانب حقیر این است که امر به معروف و نهی از منکر را همیشه اجرا کنید که حدالامکان از فساد جلوگیری کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها