رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دشمنی آمریکا با ایران همیشگی است/ مدعیان دروغین حقوق بشر در روز روشن دانشمند ما را ترور می‌کنند

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه خصومت دشمنان با ایران همیشگی است، گفت: کسانی که مدعی حقوق بشر هستند در روز روشن دانشمند هسته‌ای ما را ترور می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۹ - 19December 2020

توافق با آمریکا حرف غلطی است/ کسانی که ادعای حقوق بشر دارند در روز روشن دانشمند ما را ترور می‌کنندحجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: جریان حق و باطل همواره در حال مبارزه هستند؛ جریان باطل همیشه در مقابل جبهه حق که جبهه انبیاء، اولیا، علمای راستین و نظام جمهوری اسلامی است، قرار دارد.

وی با بیان اینکه کسانی که فکر می‌کنند ما با آمریکا به توافق خواهیم رسید، در اشتباه هستند، گفت: دشمنی دشمنان به سرکردگی آمریکا با ایران همیشگی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: همه ما می‌دانیم که دشمنان در مقابل ما ایستاده‌اند و اگر کوتاهی کنیم، ضربه خواهیم خورد.

حجت‌الاسلام ادیانی اضافه کرد: دشمنان از هر روشی برای ضربه زدن به جبهه حق و تضعیف و نابودی آن استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از روش‌های دشمن ترور شخصیتی و پس از آن ترور شخص است، گفت: دشمن اول به دنبال ترور شخصیتی افراد می‌رود و با عملیات‌های روانی سعی در تخریب فرد دارد و در صورتی موفق به تخریب نشود دست به ترور شخص می‌زند‌.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: شهید فخری‌زاده یکی از شخصیت‌های مؤثر در جبهه رویارویی با دشمن بود؛ اگرچه این شهید والامقام برای مردم ما شناخته شده نبود، اما دشمن او را بهتر از دوست می‌شناخت و می‌دانست که چه کارهای اثرگذاری انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام ادیانی اضافه کرد: دشمن می‌دانست که شهید فخری‌زاده با تولیداتی که انجام می‌دهد می‌تواند جلوی نفوذ و تهدید او را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نام شهید فخری‌زاده را در یک برنامه‌ می‌آورد و نقشه ترور آن را می‌کشد، گفت: دشمن امروز برنامه دارد کسانی را که در حوزه تقویت دفاعی، علمی و توان رویایی با دشمن فعالیت می‌کنند، حذف کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: کسانی که مدعی حقوق بشر هستند در روز روشن دانشمند هسته‌ای ما را ترور می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار