با صدور پیامی؛

استاندار مازندران درگذشت پدر شهیدان «حسینی» را تسلیت گفت

استاندار مازندران در پی درگذشت حاج «سیدقربان حسینی» پدر شهیدان «سیدمرتضی و سیدمصطفی حسینی» پیام تسلیتی صادر کرد. ‎
کد خبر: ۴۳۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ - 19December 2020

استاندار مازندران درگذشت پدر شهیدان «حسینی» را تسلیت گقتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران در پی درگذشت حاج «سیدقربان حسینی» پدر شهیدان «سید مرتضی و سید مصطفی حسینی» پیام تسلیتی صادر کرد. ‎

متن پیام به شرح ذیل است:

بار دیگر اسوه‌ای ماندگار از جامعه ارجمند ایثارگری استان، زنده یاد حاج «سیدقربان حسینی» پدر بزرگوار شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس «سیدمرتضی و سیدمصطفی حسینی» دعوت پروردگار سبحان را لبیک گفت و با رحلت خود موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

خاطره پایمردی و استقامت پدران و مادران بزرگوار شهدا که پس از شهادت فرزندان برومند خویش، لحظه‌ای از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام دست نکشیدند و با بصیرت و آگاهی در مسیر ولایت فقیه پایداری کردند، هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت و برای همیشه الگوی مقاومت، عزت و اقتدار برای ملت ما باقی خواهد ماند.

مصیبت درگذشت حاج «سیدقربان حسینی» پدر گرامی شهیدان والامقام «سیدمرتضی و سیدمصطفی حسینی» را محضر خانواده گرانقدر آن شهدای عزیز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم شریف مازندران به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان نور، تسلیت می‌گویم و از آستان خداوند رحمان برای آن عزیز سفرکرده رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان طول عمر با عزت و صبر جمیل مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار