مسئول قسمت اسناد اداره‌کل حفظ آثار آذربایجان‌غربی خبر داد؛

اختصاص رتبه برتر پنجمین همایش ملی کتب تاریخ شفاهی به کتاب «به وسعت واژه‌های بی‌مرز»

مسئول قسمت اسناد و کتابخانه دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: کتاب «به وسعت واژه های بی مرز» رتبه برتر پنجمین همایش ملی کتب تاریخ شفاهی و اسنادی سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۴۳۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ - 19December 2020

اختصاص رتبه پنجم همایش ملی کتب تاریخ شفاهی به کتاب《به وسعت واژه‌های بی‌مرز》

زهرا کرم‌زاده، مسئول قسمت اسناد و کتابخانه دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: کتاب تاریخ شفاهی با عنوان «به وسعت واژه‌های بی‌مرز» رتبه برتر پنجمین همایش ملی کتب تاریخ شفاهی و اسنادی سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس را به خود اختصاص داد.

وی افزود: این کتاب حاصل 64 ساعت مصاحبه با رحیم قره‌جداغی و 15 ساعت مصاحبه پژوهشی و تحقیقی با همرزمان ایشان طی دو سال است.

مسئول قسمت اسناد و کتابخانه دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی ادامه داد: این مصاحبه در یک هزار و 207 صفحه پیاده‌سازی و در 500 صفحه به قلم ژیلا مرادی با هدف جمع‌آوری تاریخ دفاع مقدس استان تدوین شده است.

وی تصریح کرد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به مناسبت هفته پژوهش، پنجمین همایش ملی رونمایی از 80 عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی در تهران واقع در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سردار بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اشرف بروجردی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به صورت ویدئو کنفرانس با همه استان‌های سطح کشور برگزار شد.

کرم‌زاده خاطرنشان کرد: در این مراسم آذربایجان غربی با اختصاص 15 جلد از 80 جلد کتاب مذکور مقام اول کشوری را از لحاظ کمی و کیفی به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها