فرزند دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده مطرح کرد؛

ترس آمریکا و اسرائیل از شهید سلیمانی و فخری‌زاده ادامه خواهد داشت

حامد فخری‌زاده به زنده بودن شهدا در باورهای دینی اشاره کرد و گفت: ترس آمریکا و اسرائیل از شهید سلیمانی و فخری‌زاده ادامه خواهد داشت چراکه ما معتقدیم شهدا زنده هستند و خون آن‌ها موجب ادامه این راه خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ - 20December 2020

ترس آمریکا و اسرائیل از شهید سلیمانی و فخری‌زاده ادامه خواهد داشتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حامد فخری‌زاده» فرزند دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده در آیین افتتاحیه رادیو مقاومت طی سخنانی اظهار داشت: وقتی از ترور سخن می‌گویم، به‌معنای حذف یک سرمایه ارزشی و ارزشمند است که در راستای اقتدار کشور و نظام اسلامی حرکت می‌کرده که برای استکبار جهانی حذف آن مهم بوده است.

وی تببین درست حدود ۱۸ هزار شهید ترور را موجب تنومند شدن انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: انشالله که رادیو مقاومت بتواند با تببین درست جریان زندگی و اندیشه شهدا، به‌خصوص شهدای مقاومت که با جریان اندیشه‌ای استکبار مبارزه می‌کردند، این جریان اندیشه‌ای و فکری را به‌درستی تببین کند.

فرزند شهید فخری‌زاده تاکید کرد: استکبار جهانی بداند شهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و فخری زاده و سایر شهیدان به قتل نرسیده‌اند و کشته نشده‌اند؛ چراکه در مکتب و معرفت اسلامی شهید زنده است و انشالله به برکت پاک خون آن‌ها ریشه استکبار خشکیده خواهد شد.

وی افزود: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسراییل به اندازه‌ای که از حاج قاسم سلیمانی و فخری‌زاده می‌ترسید امروز باید صدها برابر از شهید سلیمانی و شهید فخری زاده بترسد چراکه رویش‌های زیادی دنباله‌روی آن‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها