پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی به مناسبت روز پرستار

«سردار عباسقلی‌زاده» با صدور پیامی، فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۳۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ - 20December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی، فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.
 
متن پیام سردار عباسقلی‌زاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
سر نی در نینوا می ماند اگر زینب نبود
کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود
 
شغل مقدس پرستاری در فرهنگ اسلامی و خصوصا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه و منزلت بالایی برخوردار می باشد، چرا که بر همگان کاملا واضح است.
 
پرستاران از جمله افراد زحمت‌کش و فداکاری هستند که همیشه و در همه حال مرحمی هستند بر زخم‌های بیماران.
 
پرستاران به معنای واقعی جان بر کفانی هستند که با توکل و تاسی از حضرت زینب کبری(س) هیچ‌گاه از بحران‌ها نترسیده و با شجاعت تمام در خدمت مردم ایران اسلامی بودند که نمونه آن را در دوران طلایی دفاع مقدس و ایام شیوع ویروس منحوس کرونا به عینه شاهد بودیم که چگونه با تمام وجود و دوری از خانواده در کنار بیماران بوده و به پرستاری آن‌ها می‌پرداختند بدون اینکه ذره‌ای از شرایط موجود اظهار ناخرسندی داشته باشند.
 
قطعا پرستاران نسل جدید جامعه پزشکی ایران نیز باید با درس گرفتن از شهدا و پیشکسوتان حرفه پرستاری راه آنان را ادامه داده و همانند آن‌ها به قهرمانان کشور تبدیل شوند.
 
بدون تردید مناسبتی شایسته‌تر از میلاد اسوه صبر، حضرت زینب کبری (س) جهت قدردانی از تلاش و کوشش و تکریم این عزیزان نمی‌توان یافت که باید ضمن گرامیداشت این روز عزیز، آن را به خوبی انجام دهیم.
 
اینجانب ضمن تعظیم و ادب به ساحت قدسی حضرت امام خمینی(ره) و ارواح طیبه شهدای والامقام مکتب جهاد و شهادت، خاصه شهدای مدافع سلامت و تبریک و تهنیت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، خدمت پرسنل خدوم و زحمت‌کش کادر درمانی و پرستاران عزیز، امیدوارم پرستاران گرانقدر با تاسی و الهام گرفتن از بانوی کربلا، حضرت زینب کبری(س) همیشه موفق و موید بوده و کما فی السابق با پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای عزیز همچنین عملی نمودن فرمایشات مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای عزیز رسالت سنگینی را که بر عهده آنان می‌باشد به خوبی انجام دهند.
 
در پایان مجددا از خدمات ارزنده و تلاش‌های صادقانه، خالصانه و شبانه‌روزی کادر درمانی و پرستاران عزیز استان آذربایجان‌شرقی صمیمانه سپاسگزارم.
 
سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار