پیام تسلیت فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در پی عروج سردار «ابوحمزه»

در پی عروج سردار «غلامعلی ابوحمزه»، فرمانده سپاه ثارالله و حجت‌الاسلام «علی عرب‌پور» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان با صدور پیامی مشترک این ضایعه را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۴۳۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ - 20December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله کرمان، در پی عروج سردار رشید اسلام «غلامعلی ابوحمزه» مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام «علی عرب‌پور» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی مشترک این ضایعه را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

انا لله و انا الیه راجعون

عروج آسمانی سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامعلی ابوحمزه»،از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس که زندگی او سرشار از همت و مجاهدت در راه خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران بود، موجب تأسف و تألم گردید.

بی‌شک مجاهدت‌های این جانباز سرافراز، ایثارگر مخلص و پاسدار ساده‌زیست و مومن انقلاب اسلامی که عمر خود را در تلاش برای اعتلای نهضت اسلامی، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و صیانت از میهن اسلامی سپری کرد، از جمله دوره همرزمی در سپاه ثارالله و یاری بخشی به مردم دیار کریمان، برای همیشه ماندگار و در زمره باقیات الصالحات آن سردار گرانقدر ثبت شده است.

این فقدان را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد پاسداران انقلاب و همرزمان وی تسلیت عرض می‌نماییم.

در تجلیل از خدمات این مجاهد بزرگ، باید به خدا عرض کرد اللّٰهُمَّ إِنَّا لَانَعْلَمُ مِنْهم إِلّا خَیْراً وَأَنْتَ أَعْلَمُ بِهم مِنَّا ] خدایا! ما از آنان جز خوبی چیز دیگری نمی‌دانیم و (البته) تو به آنها از ما داناتری. و این رسم مردان خداست.

اینجانبان از خداوند متعال برای آن عزیز رفعت جایگاه و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا و برای بیت شریف ایشان صبر و اجر و برای آحاد همکاران و رهروان وی عزت، توفیق، سربلندی و ثبات قدم در طریق الی الله و پیشبرندگی اهداف متعالی انقلاب اسلامی و ملت عظیم الشأن ایران را مسئلت می‌جوییم.

انتهی پیام/

نظر شما
پربیننده ها