«والدین موفق»؛ کتابی که همه والدین لازم است بخوانند

کتاب «والدین موفق» به قلم سیدعظیم قوام توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد.
کد خبر: ۴۳۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ - 20December 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، چاپ سوم کتاب «والدین موفق» تألیف سیدعظیم قوام توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد.

پیش از این نیز کتاب‌های «خانواده موفق»، «نوجوان و جوان موفق» و «ازدواج موفق» از همین نویسنده توسط انتشارات قدر ولایت منتشر شده و مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفته است، به طوری که کتاب «خانواده موفق» به چاپ هجدهم رسیده و حدود ۸۵ هزار جلد از آن منتشر شده است.

کتاب «والدین موفق» در پنج فصل، مسائل ذیل را با قلم روان مورد بررسی قرار می‌دهد: والدین و خانواده (شامل ۱۱ مبحث)، والدین و مهارت‌های زندگی (شامل ۱۱ مبحث)، روابط والدین با یکدیگر (شامل ۱۲ مبحث)، والدین و فرزندان (شامل ۱۱ مبحث) و والدین و جامعه (شامل ۸ مبحث).

نویسنده مجموعاً در این کتاب ۵۳ مبحث و موضوع متنوع مربوط به چگونگی موفقیت والدین در وظایف مختلف درون خانواده را بررسی کرده است.

«والدین موفق»؛ کتابی که همه والدین لازم است بخوانند

در مقدمه کتاب «والدین موفق» می‌خوانیم: «والدین که مدیریت خانواده را بر عهده دارند، در صورتی می‌توانند زمینه رشد و تعالی خود و فرزندان را در محیط خانواده فراهم کرده و الگوی شایسته‌ای برای فرزندانشان باشند که به وظایف و نقش خود آگاه باشند. البته والدینی می‌توانند در این زمینه وظیفه خود را به‌خوبی ایفا کنند و مدیریت صحیح و شایسته‌ای در استحکام نهاد خانواده داشته باشند که علاوه بر شناخت وظایف و مسئولیت‌های خویش، آن‌ها را به مورد اجرا گذارند.»

این کتاب در قطع رقعی و ۳۱۶ صفحه با قیمت ۳۰ هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. علاقه‌مندان جهت سفارش و دریافت پستی کتاب، با شماره تلفن‌های ۶۶۴۱۱۱۵۱-۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها