رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق کشور:

پزشکان و پرستاران جهادگران در راه خدا هستند

حجت‌الاسلام علی محمد روشندل پزشکان و پرستاران را به عنوان جهادگران در راه خدا یاد کرد و گفت: پرستاران نبض تپنده و نیروی محرکه مجموعه بهداشت و درمان هستند.
کد خبر: ۴۳۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ - 20December 2020

پرستاران نبض تپنده و نیروی محرکه مجموعه بهداشت و درمان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «علی محمد روشندل» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق کشور امشب در جمع کارکنان بهداشت و درمان منطقه، از پزشکان و پرستاران به عنوان جهادگران در راه خدا یاد کرد و اظهار داشت: این قشر از جامعه جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و به یاری مردم مؤمن شتافته‌اند.

وی با بیان اینکه پزشکان و پرستاران موجب فخر پیامبر و اهل بیت(ع) هستند، بیان داشت: نامگذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار اقدام ارزشمند و مبارکی است و ما بر خود می‌بالیم لذا باید همگان نسبت به الگوگیری از حضرت زینب (س) اهتمام داشته باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق با اشاره به اینکه قشر پرستار با الگو قرار دادن حضرت زینب کبری (س) با صبر و بردباری فراوان به مردم خدمت می‌کنند، تبیین کرد: حضرت زینب(س) در لبیک به ندای امام حسین(ع) و حفظ ارزش‌های اسلامی و دینی، ایثار، ازخودگذشتگی و مقاومت نمود و بی‌تردید الگوی ارزشمند مؤمنانی است که در مسیر ایثارگری گام برمی‌دارند.

روشندل پرستاران را نبض تپنده و نیروی محرکه مجموعه بهداشت و درمان دانست و عنوان کرد: اگر پرستاران فعالیت خود را انجام ندهند، پروسه درمان ناقص می‌ماند چراکه امروزه  بار درمان بر دوش پرستاران است و ما نیز قدردان زحمات پرستاران هستیم و جایگاه ارزشمند آن‌ها را می‌دانیم

وی با تأکید بر اینکه زحمات و جانفشانی شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان در نزد خدای متعال اجر و ثواب عظیمی دارد، خاطرنشان کرد: راه شما راه ایثار و مجاهدت و فداکاری خالصانه در راه رضای حق تعالی است و کسی جز ذات اقدس الهی نمی‌داند که چقدر پاداش این راه نیکو است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق مطرح کرد: ارج نهادن به مقام پرستاران و تكريم آن‌ها یک وظيفه است كه بايد توسط مردم و به‌خصوص مسئولان انجام شود تا اين فرهنگ قدرشناسی گسترش يابد.

انتهای پیام/          

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار