تدارک مراکز استان‌ها برای گرامیداشت حماسه ۹ دی و ایام دهه فجر

نشست مشترک مراکز استانی صداوسیما با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، با محوریت تدارک بایسته برای بزرگداشت یوم الله ۹ دی و ایام الله دهه فجر، با حضور معاون امور استان‌های صداوسیما و قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ - 22December 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست شورای مدیران معاونت امور استان‌های رسانه ملی، این هفته با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئولان دفاتر این شورا در سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

علی دارابی معاون امور استان‌ها در این نشست در سخنانی اظهار داشت: واقعیت اینست که با نسل جوان و جویای حقیقت مواجه هستیم و از سوی دیگر این نکته نیز اهمیت دارد که بدانیم جنگ امروز، جنگ روایت هاست و جریان تحریف تلاش می‌کند تا حقایق و واقعیات کشور را تحریف کند بنابراین باید روشنگری کرد و به شبهات پاسخ داد.

معاون امور استان‌های صداو سیما یادآوری روزهای تاریخی و سرنوشت ساز کشور را یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی بر شمرد و گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه ولزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا لازم است شورا با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی براساس شرایط جدید نسیت به انجام برنامه های تبلیغی در کشور اقدام کند.

دارابی با بیان اینکه کار در زمینه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی امری ضروری است، گفت: تمام اقدامات در این زمینه باید مستندسازی شود وگرنه به فرموده رهبر معظم انقلاب، پس از چندی شاهد عوض شدن جای شهید و جلاد با هم خواهیم بود.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود شورای هماهنگی تبلیغات نسبت به بزرگداشت پیشگامان و تاریخ سازان انقلاب برنامه جامعی داشته باشد و رسانه ملی هم در کنار دیگر فعالیت‌های خود آنها را پوشش خواهد داد.

گفتنی است در این نشست نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم درسخنانی ضمن تشکر از رسانه ملی به ویژه معاونت امور استان‌ها و صدا و سیمای مراکز به خاطر همکاری و تعامل گسترده با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای گرامیداشت ارزش‌های انقلابی و مناسبت‌های مذهبی و ملی قدردانی کرد.

وی همچنین به تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه بزرگداشت چهل و دو سالگی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

در این نشست در ارتباط تصویری با مراکز قم و البرز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم به نمایندگی از مدیران کل مراکز و حجت‌الاسلام روحی یزدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز به نمایندگی از روسای دفاتر این شورا نکاتی را درباره تعامل بیش تر این دو نهاد مطرح کردند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها